Kezdőoldal Magazin Karasna Norbival beszélgettem

Karasna Norbival beszélgettem

– Miért éppen a Honda motorkerékpárok forgalmazására
esett a választásotok?

– Mert mi mindig a min?ségi termékekre fektettük a legnagyobb hangsúlyt, a
Dainese és az Akrapovic mellé evidens volt, hogy a legmegbízhatóbb, legnagyobb
márkát szeretnénk forgalmazni
az üzletünkben. Ezzel a Honda is az üzletünk
színvonalát emeli.

– Mennyi motort tudtatok eladni?
– Huszonvalahány darabot tudtunk eddig eladni a nyitás óta, és naponta kapunk
új megrendeléseket.

– Melyik motor ment a legjobban?
– Mindegyik. Próbálunk nem leragadni egy ágazatnál sem, pedig el?ször azt
hittük, hogy inkább a gyorsasági és a túra motorok fognak menni a legjobban
,
de szerencsére nem csak ezeket vásárolják nálunk. Már nagyon várjuk a Zoomert,
mert elég sok megrendelésünk van már rá.

– A szervizetek mikortól és hol m?ködik majd?
– Már most is m?ködik, a Váci út 146. alatt, a régi üzletünkben. Igazából
nem nagyon hirdetjük, hogy ott van a szerviz, mert a motorokat itt az új boltban
kell leadni, mi kisbusszal átszállítjuk ?ket, és ugyan ide is kell értük jönni.
A garanciális és kötelez? szervizeket is ott végezzük, és akinek olyan igénye
van, hogy a nálunk megvásárolt kipufogót szeretné felrakatni, azt is meg
tudjuk oldani
. Illetve van egy komoly gumis gépünk, centírozóval együtt,
így minden gumicserével kapcsolatos igény ki tudunk elégíteni. A gumicseréhez
közvetlenül a szervizhez is lehet menni.

– Ki a szerel?tök?
– Szopkó Csabának hívják, hosszú Hondás múlttal rendelkezik, biztosan sokan
ismerik már.

– 2005-ben b?vülni fog a termékpaletta?
– Még tárgyalásokat folytatunk, szeretnénk, ha minden évben valami újdonsággal
tudnánk kijönni a piacra
, de inkább a meglév? márkáink választékát b?vítjük
els?dlegesen, hogy mindent raktárról, azonnal tudjunk adni a vev?inknek.
Tervezgetünk egy újabb boltot, de annyira személytelenné válik egy ilyen bolthálózat
ha nem tud valaki rendesen foglalkozni mindegyik boltjával, hogy inkább ezt
a dolgot halogatjuk. Azért szeretnek hozzánk járni a vásárlók, mert ilyen
családias a hangulat
az üzletben, és mindenkir?l tudunk valamit, aki már
vásárolt nálunk.
Lesz egy Karasna kártyánk is, amivel a törzsvásárlóinkat ajándékozzuk meg
úgy, hogy kedvezményeket vehetnek igénybe ennek birtokában.

Csak így tovább!

Elöljáróban annyit elárulhatok, hogy nemsokára lesz még egy Honda-Karasna-motorinfo.hu-val
kapcsolatos meglepetésem
, de err?l a kés?bbiekben olvashattok.

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu