EST. 2002

Kardános Triumph túraszörny bukkant fel

A mese a szokásos: semmit sem tudunk róla, de egyszer csak véletlenül nagyfelbontású, t? éles „kémfotók” bukkantak fel brit, majd egyéb interneteken. A képek a Triumph új túramotorját ábrázolják, ami els? ránézésre számos létez? (konkurens) túramotor ötvözetének t?nik – nem idegen a Triumph számára hogy jó alaposan szemügyre vegye a konkurenciát a fejlesztés során – de ez még nem jelenti azt, hogy nem lesz jó. S?t.

Az eleje kicsit béemvés, az oldala enyhén pan europeanos, a dobozok pedig mintha a Kawa 1400GTR-r?l származnának – persze hogy máshogy nézzen ki egy modern, nagyidomos dobozos, ha nem így? A monstrum méreteib?l kiindulva szélvédelme bizonyára parádés lesz, a plexi elektromosan mozgathatónak t?nik, a m?szerfal pedig a szokásos „mindent tudó” Triumph egység, reméljük a rádiós, pláne CD-táras hifit nem felejtik ki bel?le – a bajor túramotorokba kapható, és szeretjük is!

Triumph Trophy kémfotók

A nagy új túra Triumph valószín?leg újra Trophy néven mutatkozik be két év múlva.

A szekunderhajtás mi más lehetne, mint kardán, de a futóm? abszolút hagyományos, fordított eleje és központi hátulja felállás, az ABS – ha tippelnünk kellene – nem lesz kikapcsolható, de ez egy ilyen motoron nem is baj. Várhatóan, ahogy a Tiger 800-akkal, úgy ezzel az új túravassal is a gerillakampányok „juj de izgi” ösvényére lép a Triumph, úgyhogy az új Trophy-ról bizonyára hamarosan b?vebb információval is szolgálhatunk.

Triumph Trophy kémfotók

Triumph Trophy kémfotók

Egy nagy kérdés van, amit a képek nem válaszolnak meg, persze találgatni mindenki tud: a néhai, a maga idejében a szigetországon kívül nem túl népszer? Triumph Trophy 1200 (az még négy hengeres volt, emlékszünk?) utódjaként felfogható új motor hengerszáma a talány még, de talán nem kockáztatunk túl sokat, ha háromra tippeljük a soros er?forrás hengereinek számát…

ugrás fel