EST. 2002

Katar, Superpole

A korábbi tesztek meglepetésembere, Luis Cardoso id?zavarba került a Superpole eljén, valahogy mindig fáziskésésben – pont rossz gumikkal – volt kint a pályán. A végs? percekben aztán sikerült megkaparintania a hatodik rajthelyet a gyári Pitt (5.) és Haga (7.) közé beékel?dve. A második sort Chris Vermeulen zárja, aki a végjátékban kicsúszott az utolsó kanyarban. Futott is a boxba a tartalék motorért, amivel megfutotta az id?mér? nyolcadik leggyorsabb körét.

Laconi pályafutása hetedik pole pozícióját érte el. ‘Tegnap nem voltam valami boldog, a váltót kellett állítgatnunk, így viszont nagyon rendben van a járgány’ mondta a francia. Troy Corser kénytelen volt térdre ereszkedni a dönt? pillanatban ‘de csak azért, mert nagy volt a forgalom a pályán, az egész Superpole egy nagy lutri volt.’

Chili potenciáljáról nem sok minden derült ki: volt egy ígéretes köre, ám az utolsó el?tti kanyarban hibázott: Frankie azért jó versenytempót nyújtott. James Toseland még nem 100%-os a balesete után, a negyedik sorból rajtol szombaton Neukirchner, Abe és Borciani társaságában.

Superpole: a rajtrács összetétele

Versenyz? neve
Motor
Id?
1.
R. LACONI
Ducati
2’01’593
2.
T. CORSER
Suzuki
2’01’641
3.
S. GIMBERT
Yamaha
2’01’889
4.
Y. KAGAYAMA
Suzuki
2’02’643
5.
A. PITT
Yamaha
2’02’670
6.
L. CARDOSO
Yamaha
2’02’745
7.
N. HAGA
Yamaha
2’02’766
8.
C. VERMEULEN
Honda
2’02’960
9.
I. SILVA
Yamaha
2’03’049
10.
P. CHILI
Honda
2’03’100
11.
C. WALKER
Kawasaki
2’03’138
12.
G. BUSSEI
Kawasaki
2’03’189
13.
J. TOSELAND
Ducati
2’03’357
14.
M. NEUKIRCHNER
Honda
2’03’671
15.
N. ABE
Yamaha
2’04’354
16.
M. BORCIANI
Yamaha
2’05’041

Kapcsolódó cikkeink
Katar, Q1
ugrás fel