Kezdőoldal Magazin Kátyú, kár, rendezés: olvasói levél

Kátyú, kár, rendezés: olvasói levél

Hello!

A kátyús témát még régebben olvastam. Én is kátyút fogtam a mocimmal,
gondoltam leírom a tapasztalataimat az eddigi ügyintézéssel kapcsolatban.

Április 19.-én haladtam a XIII. ker. Béke utcán Újpest irányába este 9 körül.
Nem mentem gyorsan, 45-50-el haladtam egy kocsi mögött nyugodtan. A
Gyöngyösi utca után eltaláltam 1 kátyút. Hatalmasat csattant a moci eleje.
Olyan mély volt a kátyú, hogy a hasidom is leért. Megálltam, és megnéztem
mi van a motorral. A felni pereme lehajlott, és a bels? része pedig beljebb
nyomódott jóval. Szerencsére a gumim nem eresztett le, és annak nem is lett
semmi baja. Visszamentem és megnéztem a kátyút is. Egy nagyjából 20 centi
széles 40 centi hosszú
majdnem háromszög alakú volt, ami menetirányban sz?kült.
A kátyú pereme kapta el a felni peremét, és ezért hajlott az le.

Kihívtam a rend?röket. Nagyjából fél óra alatt ki is érkeztek. Felvették a
jegyz?könyvet, és mondták, hogy a határozatért majd be kell menni a XIII.
kerületi kapitányságra.

Illusztráció

Ezek után hazamentem. Szerencsére nem rázott túlzottan a motor.
21.-én elmentem a közterületesek kárbejelent? irodájába. Elég sokan voltak
ott rajtam kívül.
Kitöltöttem egy több oldalas kérd?ívet, amin kérdezték az
adataimat, a baleset körülményeit, volt e rend?rségi intézkedés stb. Ezt
kitöltöttem, egy hölgy átnézte, megjegyezte, hogy elfelejtettem kitölteni a
zöldkártyám érvényességét. Felvilágosítottam, hogy motorkerékpárra nincs
zöldkártya
. Ezekután aláírtam egy papirt, hogy átvették t?lem a kárbejelent?t,
és küldeni fognak egy levelet. 28-án pénteken felhívott egy hölgy a
kárbejelent?b?l, hogy nem írtam rá a papirra a zöldkártyám érvényességét.
Megint megbeszéltük, hogy motorkerékpárra nincsen zöldkártya.
Közben 24.-én elmentem a XIII. kerületi kapitányságra, ott elmondtam, hogy
jöttem a határozatomért kátyú kár ügyben. A hölgyemény leültetett, és mondta
várjak. Némi telefonálás után mondta, hogy postázni fogják. Megkérdeztem
mégis mikor, nehogy kicsússzak az id?b?l, aztán ne térítsék meg a káromat.
Erre azt mondta amilyen gyorsan csak tudják.

A sérülés

Május 3.-án megjött a rend?rségi határozatom.
Május 4.-én megérkezett a közterületesekt?l a papirom, amivel mehettem a
délpesti Allianz Hungária igazgatóságára, ingyenes kárszemlére.
Május 5.-én elmentem a kárszemlére, ott a kárfelvev? lefényképezte a
sérülést a motoron. Nem elég a felnit, vagy a sérült alkatrészt elvinni. Az
egész járm?re kiváncsi a biztosító. Felírta a kárfelvev? a papirra, hogy
javítás vagy csere, és mondta menjek el egy szakszervízbe, ott kérjek
hivatalos véleményt ezügyben, mert ? nem ért a motorokhoz.

Elmentem egyb?l az Amargoba, és vázoltam a helyzetet nekik. Nem igazán
akartak velem foglalkozni, mondván ?k nem felnijavítók, ilyen papirt nem
adhatnak ki. Aztán a szervizesek f?nöke monda ha másnap visszajövök, estefelé
ír papirt, hogy javítható a felnim, de most nem ér rám, jöjjek vissza…
Elmentem a Pardihoz, ott elmondtam mit szeretnék, kijött a szerel?,
rápillantot, és mondta csak csere. A biztosítós emberük épp nem volt bent,
ezért másnap délelött visszamentem, megírták nekem a hivatalos papirt, hogy
nem javítható, cserélni kell. Egyébként velük csak jó tapasztalatom van,
ellentétben más márkakereskedésekkel.

Május 9.-én elmentem vissza a közterületesekhez már az összes papirral.
Leadtam, lefénymásolták amit kell és mondták, kész vagyunk. Megkérdeztem
ezután mi következik. Aztmondta a hölgyemény, hogy elbírálják az esetemet,
ami 1,5 hónap
Örülnék neki ha nem bírálgatnák el, hanem azonnal
döntenének ilyen ügyekben, mert én sem bírálhatom el menni súlyadót fizetek
,
meg mennyi adót fizetek a benzinbe, amib?l ?k 1 petákot sem fordítanak az
utak min?ségére.

Most így állok a szezon közepén…
Ha lesz további fejlemény azt is leírom.

Rezsnyák Tamás

Köszönjük a levelet! Címünk: info@motorinfo.hu