EST. 2002

Kawasaki bemutatók a Kiállításon

Szinte az összes kategóriában újított a Kawasaki. A túra szekcióban el?állt az 1400-as GTR-rel (2008-tól kerül forgalomba), a supersport kategóriában itt van az új 600-as Ninja, a naked modellek komoly ráncfelvarráson estek át, az all-road szekcióban a Versys néz farkasszemet a V-Strommal, a Multistradával és a Varaderóval, a cirkálók kedvel?inek pedig itt a VN 900 Custom.

A motorokról már részletesen beszámoltunk, aki azonban él?ben is meg szeretné nézni az újdonságokat, az feltétlenül látogasson el a 6. Nemzetközi Motorkerékpár Szakkiállításra február 28 és március 4 között, mely a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban kerül megrendezésre.

Íme egy kis ízelít? az akashi gyár palettájáról – forrás: Kawasaki

1400 GTR: Új fogalom a túrában (2008-as modell)
Egészen idáig a túrázók kompromisszumra voltak ítélve. A Kawasaki nem alkuszik. A világ legizmosabb hiper sportbringa, a ZZR 1400 mindent legy?z? motorját felszerelték az 1400GTR transzkontinentális szupersport gépére, hogy azt a teljesítményt nyújtsa a hardcore-pilóták számára, amire szükségük van. Ráadásul a Kawasaki monocoque vázszerkezete olyan kényelmet és csomagtartó-kapacitást biztosít, melyre szükséged van a hatalmas távolságok könnyed legy?réséhez.

ZX-6R: Egyenesen a pályáról
A Kawasaki tervez?i tiszta lappal vágtak neki a valaha is látott legjobb Ninja szupersport motor megalkotásának a 600 köbcentisek osztályában. Szakadatlanul dolgoztak a cél elérése érdekében. A Ninja ZX-6RR sok-sok verseny gy?zelme, illetve a legtöbbet eladott Ninja ZX-636R sikere egy teljesen új, 599 köbcentis modell elkészítésére összpontosította a tervez?k figyelmét, hogy a bringa a versenypálya ura lehessen.

Z1000: Benne van a génjeinkben
A ‘Z’ bet?t kimondva a világ azonnal a Kawasaki-ra gondol, hasonlóképpen kötik össze a Kawasakit a Ninja-val. A génjeinkben van, a genetikus felépítésünkben, mely a legizgatóbb meztelen alakot a motorkerékpárok bolygójára hozza. A motorosok új generációja érezte a Z erejét a Z1000-ben, mely az elmúlt 4 évben vezet? pozíciót foglalt el a maga kategóriájában. Készüljünk fel a legújabb Z-re, mely a kemény, hardcore motorozást új szintekre repíti.

Z750: Els? az els?k osztályában
A ‘Zé’ szellemisége átragyog a Z750-en, a Kawasaki génjei kitörölhetetlen nyomot hagytak a hardcore Z750 felnevelésében. A rengeteg er?, ami rendelkezésre áll, a Z-t els? helyre emeli és er?síti agresszív, gonosz megjelenését. A feszes, karcsú idomzat és az átgondolt tömeg középpontosítás eredményeként a könnyed, szupersport kezelhet?ség találkozik a megállíthatatlan teljesítménnyel. A Kawasaki ismét megcsinálta: az új Z750, a stílusban radikális motor mer?ben más az eddigieknél, ám h? maradt a Zé örökségéhez.

Versys: Száguldó kanyarok
Azokra az utakra, amelyeken repesztesz, keményen vágtatsz, városi utcáktól alpesi hágókon át és mindenen, ami a kett? között van. Tapasztalt motorosok értékelni fogják a Versys kezelhet?ségét, illetve a sportmotor-kormányt. A Versys a kanyarok mestere.

VN 900 Custom: Útra fel!
A Kawasaki miután kipróbálta és letesztelte a VN 900 Classic-ot, megalkotta a legteljesebb custom bringát azok számára, akik egyszer? küls?re, könnyed kezelhet?ségre és laza üléspozícióra áhítoznak – mindarra, amit a chopper jelent.

ugrás fel