EST. 2002

Kentucky’s Drag Racing 1928

Futóm?: A merev, dupla leng?villa alapanyagául, mely a szép, kézi gyártású
villához egyedi készítés? nyomódúccal kapcsolódik, a bolognai mérnök rengeteg
tapasztalata mellett min?ségi acélcsövek szolgáltak. Jól sikerült a 21 hüvelykes,
fekete küll?s kerekek designja is.

A nagy, 900 köbcentis Honda motor kartereit fekete metálfényezéssel látták
el.

Mivel ennek a BoardTrackernek különösebben nem állt céljában, hogy a forgalomban
is lehessen vele közlekedni, hiányzik a rendszám és a fényszóró is. Ami van,
az a nagy, négyhengeres, 103 lóer?s 900 köbcentis Honda motor, és néhány cs?,
melyek tartják. Minden más a nagy öregt?l származik, még a fékberenedezés is
(ami csak egy, hátsó dobfékb?l áll). Megmaradt a belök?s indítás és a kézi váltás
is. Jól sikerült, meggy?z? a festés is, jól megy a kerekek és a váz sötét feketéjéhez
a tank sárga színezése. Mindezt ügyesen kihangsúlyozza a fekete, metálfényezés?
motor-karter.

Paraméterek

Motor: Soros négyhengeres, légh?téses, 900 köbcentis, hengerenként négy szeleppel.
Két, 40 mm-es átmér?vel rendelkez? Dell’Orto karburátorral történ? üzemanyag-ellátás
2 a 2-ben típusú csöveken keresztül lebonyolított gázkibocsátás.
Láncos végs? er?átvitel. Száraz kuplung, kézi vezérlés?, ötfokozatú váltó. Belökéses
indítás.

Futóm?: kétcsöves acélteló, egytengelyes kormány.
Fékek:
Csak hátsó fék: 145 mm-es dobfék.
21 colos, küll?s kerék.
Részetek: Festés és air-painting – by Roberto Totti (www.tottimotori.com).

www.motonline.com

ugrás fel