Motorinfo.hu - Motoros hírportál

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Csatlakozz közösségünkhöz és légy naprakész!

10°C°/24°

V4 a Panigale-ba?

Szerző: triple
2017-01-23 00:00:00
Olasz újságírok lettek figyelmesek egy mondatra amit a Ducati vezérigazgatója mondott.
Hirdetés

A V2-es Panigale a világ talán legszebb sportmotorja és erő hiányában sem szenved. Azonab a fejlődés nem áll meg és ki nem szeretne egy erősebb és gyorsabb V4-es verzióval száguldozni. Ezen felül ha sikerül jól eltalálni az erőforrás átemelését nagy mértékben nőhet a Ducati részvétel a kissebb versenyeken is.

De mit is mondott pontosan Claudio Domenicali  azon a prezentáción ahol bemutatta az idei év egyik legütösebb GP csapatát? " Van egy nagyon megbízható motor ami nagyon könnyű, kompakt és tele van érdekes technológiával. Azt tervezzük, hogy bevezetjük a fogyasztók világába mert ez egy mérnöki remekmű."

Panigale V4?
  • Panigale V4?
  • Panigale V4?
  • Panigale V4?
  • Panigale V4?
  • Panigale V4?
  • Panigale V4?
  • Panigale V4?
  • Panigale V4?

Persze ez pontosan mit jelent nem tudni mert 2015-ben Domenicalli kerek perec kijeltette, hogy nem lesz a Panigale motorterében V4-es erőforrás. Az újságírok további kérdéseire azt felelte, hogy elképzelhető Desmosedici RR modell bevezetése a teetősebb vásárlói kör számára akik akár pályán is használhatnák. Bár elmondta, hogy totalis forradalom lenne ha Panigale is megkapná az erőforrsát nem hiszi, hogy a termék összhangban lenne a Ducati palettájával.

Vagyis minden motornak kell, hogy legyen csúcsmodellje. Jelen esetben a kéthengeres generáció utcai csúcsa a Panigale. Ha azt 4 hengerre cserélik mi lesz az 1000 kéthengeressel. Ha elveszik tőle a csúcs kifejezeést mellé készítenek egy V4 modellt akkor a Panigale elértéktelenedik a konkurens új verzióval szemben.

Ettől mi mégis úgy gondoljuk, hogy csak idő kérdése és a Pannigale-nak kell majd a vérfrissités erőforrás terén is. Lóerőben most sincs hiány és a design már végtelenűl ki van csiszolva. Tehát ha a Ducati újra robbantani akar akkor pár éven belül bizony lépnie kell, hogy egy jó ideig megint a közzéppontban legyen csúcs utcai sport modell.

Hirdetés

Szólj hozzá!

Mielőtt hozzászólnál, kérjük ezt olvasd el.

A Magazin Rovat Hírei

Nem kényelmes a motorod?

Ergonómiai tanácsok mindenkinek

Velük mi is szívesen " villognánk"!

Multistrada 1200 S és a Multistrada 1200 Enduro rendőrségi verzió

Nem kapok levegőt avagy megoldások defekt esetére

Motorral ez az egész defekt kérdés, olyan, amibe az ember inkább bele sem gondol. Mit lehet ilyenkor csinálni?

A Honda a 100. Giro d'Italia hivatalos szponzora

Valamint a szervezői autók és motorok biztosítójaként segíti a 100. Giro d'Italiát.
Hirdetés

Hirdetés

Kapcsolódó termékek: