Motorinfo.hu - Motoros hírportál

Hírlevél

Iratkozz fel hírlevelünkre!

Csatlakozz közösségünkhöz és légy naprakész!

14°C°/25°

Honda CRF250R 2018

Szerző: triple
2017-07-31 00:00:00
Megizmosodik és a több fejlesztést vesz át a CRF450R modelltől az új verzió
Hirdetés

A Honda keményen átforgatta a kis CRF250R modellt aminek fejlesztését Mikio Uchiyama vezette és aki elárulta, hogy a módosítások célja elsősorban az erőforrás erejének növelése. Ennek érdekében az UNICAM egységet egy DOHC- ra cserélték ezzel is közelebb kerülve a CRF450R modell szellemiségéhez. 

Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018
  • Honda CRF250R 2018

A változások következtében a 18 éves CRF250R egy félelmetes versenygép lett, 9 % nagyobb csúcsteljesítményt és 900 fordulat / perc növekedést értek el a Honda mérnökei. A szakemberek a furattal és a löket módosítással értek el eredményeket, amihez titán szelepeket használtak. Újdonság még a két kipufogócső bevezetése is miközben az ülésmagasság 6 mm emelkedett. 

Az új blokk a CRF450R vázába került, így jobb visszajelzéseket kapunk, csökkent a tömegközéppont és a segédváz tömege is 20%-al. Az üzemanyagtankot műanyagról titánra cserélték aminek tömege csupán 1,039 gramm és így a motor tömege 108,1 kg-ra csökkent. 

Hirdetés

Szólj hozzá!

Mielőtt hozzászólnál, kérjük ezt olvasd el.

A Magazin Rovat Hírei

Feltámadhat a Kawasaki Z1 900

1972-ben felborult tőle a motorospiac és most újra hódítani készül

Csődgondnokság alá került a Touratech

Dán lapértesülések szerint a német gyártó sajtóközleményben tudatta, hogy fizetésképtelen

Talmácsi Gábor a BMW Motorrad Magyarország Márkanagykövete

Talmácsi Gábor gyorsaságimotor-versenyző a 2007-es MotoGP 125 cm3-es kategóriájának világbajnoka idén egy vadonatúj BMW G 310 R motorkerékpárt használ.

Elhunyt Ángel Nieto

Ismét elvesztettünk egy bajnokot
Hirdetés

Hirdetés

Kapcsolódó termékek: