Magyarok a GP-n

Talmácsi Gábor az els? id?mér?n a 13. helyre kvalifikálta
magát.

A délel?tti szabad edzésen a motor megfelel? beállítására törekedtek. Talma
elmondta, hogy a motorblokk teljesítménye klasszisokkal jobb, mint Japánban
volt. A mai eredményét a rossz gumiválasztás hátráltatta, hiszen a küls? körülményekhez
nem a megfelel? típusú papucsok kerültek az Apriliára. Holnap a SOFT gumik helyett
MEDIUM típusút használnak majd, ami a versenyz? véleménye szerint sokkal
el?nyösebb lesz, mert a megfelel? gumikkal ma is többre lett volna képes. A
kanyarból sem tudott ez által olyan gyorsan kijönni, mint szeretett volna, és
mint a gép teljesítménye engedte volna.

Holnap állítanak még a geometrián is.

Lénárt Péter az els? nap alkalmával a 32. helyen végzett.

Peti elmondta, hogy tökéletesnek néz ki a futóm?-beállítása és a gumi is jó,
de a motorblokk teljesítménye iszonyatosan gyenge. A holnapi nap folyamán
mindenképpen növelni szeretnék a teljesítményt, ami befolyásolja majd a futóm?vet
és a gumit is, mivel most – ezen a teljesítményen – jó, de ha gyorsul a motor,
csak akkor jönnek ki a problémák. Ugyan új hengert kapott, de valószín?leg ez
ugyanaz a típus, mint korábban volt csak original újban. Az id?mér? folyamán
kiállni kényszerült a boxba, mert nagyon felmelegedett a pálya és rossz volt
a leveg?-üzemanyag keveréke, így a szerel?knek át kellett karburálnia a gépet.

A szabad edzésen elért eredményén sikerült 1 mp-et javítania, de ez még mindig
kevés a többi motor teljesítményéhez képest. Jelenleg is tart a Hondája adatainak
számítógépen történ? kielemzése, ami remélhet?leg választ ad néhány kérdésre.
A versenyz? célja volt az is, hogy minél több kört menjen a még számára ismeretlen
és szokatlan pályán.

Holnap új nap, új lehet?ségekkel!