Hirdetés

Moto Guzzi

Hirdetés

A harmincas években a nagyközönségnek bemuatták a P175-ös és a P 250-es
modellt, melyb?l a P.E. és a P.L. verziók is születtek, majd kés?bb az Egretta
és az Ardetta, egészen 1939-ig, a híres Airone 250 megjelenéséig, mely mintegy
tizenöt évig a legelterjedtebb motor megtisztel? címét viselhette Olaszországban.
A privát pilóták számára sportmodelleket hoznak létre, ilyenek voltak a Dondolino,
a Gambalunga és a Condor.

A háború végeztével úgy t?nt, hogy a motorpiac alapjaiban változott meg.
Egy olyan országban, melyet hevesen sújtott a háború, ahol nincsenek jó utak
és az autó csak nagyon kevesek számára megfizethet? közlekedés eszköz, a két
kerék meghatározó szerepet nyert. A tömeges elterjedés a technikai fejl?désnek
is köszönhet?, mely most már kis lökettérfogatú, de nagyon hatékony motorok
el?állítását teszi lehet?vé.

A világháború után az olaszok nagy része robogón, vagy ún. „könny?motoron” közlekedett.
A könny?motorok azért élveztek els?bbséget nagyobb társaikkal szemben, mert
annak ellenére, hogy nem voltak túl nagy teljesítmény?ek, jó sebességre tudtak
felgyorsulni, kevesebb volt velük a gond, és könnyen lehetett vezetni ?ket.

Hirdetés