EST. 2002

Moto Guzzi Stelvio 1200 4V

Siena városában bemutatták a Moto Guzzi Stelvio 1200 4V-t, amellyel
a túraenduró kategóriában az olasz gyártó a BMW után veti magát. ‘A Guzzi nem
engedheti meg magának, hogy akár egy centiméternyit is lemaradjon a konkurenciától’ –
mondotta Tomasso Giocoladelli, a márka ügyvezet?je a történelmi f?hadiszálláson, a
Monte dei Paschi városrészben.

‘Csak akkor növekedhetünk, ha azt a m?szaki tartalmat
kínáljuk, amit a piac megkövetel: szükséges döntés részünkr?l, hogy új szegmensekbe
lépjünk be.’ Így hangzik a verdikt, és a prezentáció tárgya miatt valóban nem kell szégyenkezniük.

Több újdonság közönség elé tárása után mondja ezt a capo: az új Griso szolgáltatja például
a Stelvio ‘Quattrovalvole’ blokkját, ami a legendás V-kéthengeres legutolsó fejlesztése. Az 1.151
köbcentis lökettérfogat a legszembet?n?bb különbség a Griso óta, de a kipufogó is más:
az új modellé nagyobb, de könnyebb is. A Stelvio maximális teljesítménye 105 LE, a
11 kgm-es csúcsnyomaték már 6.400 percenkénti fordulaton rendelkezésre áll.

A 251 kilogrammal mérlegel? Guzzi tiszteletet parancsoló motor, de harmonikus és
elegáns is. A fehér szín ehelyt is hódít, akárcsak több ’08-as sportgépezet esetében,
és a hatás itt sem marad el. A nagyenduró listaára Olaszországban 13.450 euró alapváltozatban,
de a kereskedelmi bevezetés els? hónapjában kedvezménnyel vehetik meg a polgárok.

ugrás fel