EST. 2002

MotoGP 2011: és mi van a többiekkel?

Természetesen most minden reflektor Valentinóra és az ? átigazolására szegez?dik, de közben a piac azért mozog… íme egy gyors helyzetjelentés a királykategória csapatairól és a vélt felállásokról 2011-ben.

Ducati: Rossi és Hayden. K?be vésve.

Yamaha Petronas: Igen, Petronas. Majd megszokjuk ezt is. A gyári formáció nagy valószín?séggel Jorge Lorenzóval és Ben Spiesszel támad.

Honda HRC: A dolgok itt kezdenek el bonyolódni. Stoner helye biztos, a szekundáns Pedrosa is maradhat, már csak a f?szponzor Repsol spanyol olajvállalat miatt. Dovizioso reménye a harmadik motor, ami eléggé esetleges.

Suzuki: Paul Denning csapatmenedzser határozottan cáfolta azokat a fejtegetéseket, amelyek szerint csak egyetlen motorral állna ki a Suzuki a következ? szezonra. Ha hihetünk neki, akkor Bautista mellé három jelölt is van az együttesbe: Leon Haslam a WSBK-t hagyná ott, mellette szól a nem kis angol piac, De Puniet neve is felmerült, de Mika Kallióé és Cal Crutchlowé úgyszintén.

Rossi búcsúlevele a Yamahához: olaszosok és grafológusok el?nyben

Yamaha Tech3: Nincs semmi bizonyosság itt sem, csak az olvasható ki a sorok közül, hogy Colin Edwards részvényei emelkednek – a texasi arcára ugyanis szüksége lenne a Yamaha USÁ-nak, marketingszempontból ugyanis sokkal odaadóbb, mint Spies jelenleg. ‘Ben is not the heart of the party’ – mondják róla, nagyon diplomatikusan. A második motorra Elias pályázik, aki pénzt is hozna magával, nem mellesleg egy meghatározó márkakeresked?nek a fia. És ne felejtsük el: motorosnak sem utolsó… mindenesetre Cal Crutchlow is foglalkoztatja a Poncharal-menedzsmentet.

Honda San Carlo: Ami tuti, az Marco Simoncelli. A többi: homály. Dovizioso leigazolása álomszer? lenne a csapatnak, a versenyz?nek inkább visszalépés.

Honda LCR: De Puniet-t minden bizonnyal elveszíti Lucio Cecchinello gárdája, vagy ha nem, akkor azért még kell futnia néhány kört. Napirenden van De Angelis reaktiválása is, a helyzet meglehet?sen törékeny.

Honda Interwetten: Hiroshi Aoyama szerepeltetése 99%-os bizonsággal prognosztizálható, hiszen a gyár komoly szkontókat helyezett kilátásba a csapatnak, ha Hiroshi kerül a nyeregbe. Legalábbis így beszélik.

Ducati Pramac: Jön Capirex, és talán marad Aleix Espargaro.

Ducati Pagine Amarillas: A szakmai tudakozósoknál jó eséllyel kidobhatja a horgonyt Hector Barbera.

Ducati Cardion: Karel Abraham, nincs mese. Apuka a csapatf?nök, és az van, amit ? mond.

ugrás fel