EST. 2002

MotoGP, Sepang: második nap

Rossinak lehet, hogy azért nem volt kedve nevetni a dolgon, mert influenzás lett, ahogy Loris Capirossi is (? bizonyosan Checától kapta el). A leveg? negyven fokos Malajziában. Egyszóval új körrekord nincsen.
Viszont a pilóták a maximumot adják a munkában
, megteszik, ami t?lük telik. Így Sete Gibernau is, akié a nap leggyorsabb mért köre, 2’01’742.

‘Ma hatalmasat melóztunk a futóm?vel és a gumikkal. A régi típusú futóm? nagyon tetszett. A forróságra való tekintettel a Michelin arra kért, hogy bizonyos megoldásokat próbáljunk ki, emiatt hagytuk a munkát az elektronikával. A munkamódszerek terén is óriásit léptünk el?re. A Michelin, a Honda és a csapatom teljesen egy irányba haladnak’ mondta a spanyol.

Capirossi sápadt és pocsékul néz ki: ‘Megértettem, mi a különbség a pilóták és a normális emberek között. Az, hogy ?k magas lázzal az ágyban fekszenek, mi meg egy motoron ülünk és a gázt húzzuk. Szörnyen vagyok, a reflexeim lelassultak, de azt hiszem, így sem mentem rossz id?t, kár, hogy egyedül kellett köröznöm. Átállítottuk a motort az elég rossz tapadású pályához, és nagyon jól reagált.’

Elégedettség van tehát a Ducatinál, ahogy a Suzukinál is. A csapat úgy vélekedik, hogy a MotoGP-k tanktérfogatának két literrel való csökkentése után nem olyan nagy a különbség az ellenfelekhez képest. Végsebességben állítólag már pariban vannak a Hondával és a Ducatival.

Bemutatkozott a Kawasaki új négyhengeres er?forrása, amit Yoda tervezett.
A váz maradt a régi. Az els? köröket Shimizu tesztpilóta tette meg, de szombaton érkezik Nakano, a ‘tulaj’. Hofmann kolléga Németországban van, rá csak Barcelonában számít az együttes, amikor már mindkettejüknek lesz elegend? anyag.

Debütált továbbá Roberto Rolfo a szcénában, a Luis D’Antin-féle formáció Dunlop-talpas, 2003-as Desmosedicijével. Ez volt az olasz els? ilyen mérv? találkozása MotoGP-vel. Leny?gözte a Ducati gyorsulása és csúcssebessége, de még hozzá kell szoknia a fékezéshez, gázadáshoz egyaránt. ‘Nálunk teljesen családias a hangulat, amit?l remek a munka. A Dunloppal ennél jobb már nem is lehetne az együttm?ködés’ számolt be az idillr?l Rolfo.

A hivatalos id?eredmények

Versenyz? neve
Motor
Id?
Gibernau
Honda
2’01’742
Barros
Honda
2’02’086
Tamada
Honda
2’02’344
Checa
Ducati
2’02”344
Capirossi
Ducati
2’02’426
Rossi
Yamaha
2’02’566
Biaggi
Honda
2’02’596
Melandri
Honda
2’02’647
Hayden
Honda
2’02’668
Hopkins
Suzuki
2’02’768
Roberts
Suzuki
2’02’787
Edwards
Yamaha
2’02’938
Elias
Yamaha
2’03’738
Bayliss
Honda
2’04’459
Xaus
Yamaha
2’04’909
Rolfo
Ducati
2’08’014

Kapcsolódó cikkeink
MotoGP: Sepang, els? nap
MotoGP: irány Kelet
ugrás fel