EST. 2002

MotoGP-teszt, Sepang II.

Capirex másodszor áll az élen a malajziai MotoGP-tesztelés során: ezúttal
azonban a pályacsúcs is megd?lt
. Azt Rossi tartotta, a tavalyi Maláj Nagydíj
pole-edzésén érte el, a vörös szín? motor pedig egy tizeddel ment a korábbi
rekord alá
. A Desmosedici GP5 egyre meggy?z?bb, pilótája meg egyre jobb
formába lendül. Csak egy Ducati körözött egyébként a második napon, mivel Checa
elég rosszul érezte magát a reggeli órákban, influenzás tüneteket mutatott
,
és a Kuala Lumpur-i kórházba vitték megfigyelésre.

Szóval Loris repül, de Valentino Rossi sem tolatott éppenséggel a Yamahával.
Jelent?ségteljes körid?ket motorozott, lényegében mindet a pályacsúcs környékén,
szintén normál gumikkal – az id?mér?re való abroncsokat holnap, a távol-keleti
sorozat utolsó napján veszik górcs? alá a versenyz?k.

Max Biaggi úgy tesztel, mintha makk egészséges lenne: keményen dolgozik
a Honda újradefiniálásáért és méretre szabásáért. A HRC egyébként tegnap bejelentette,
hogy az olasz, valamint Nicky Hayden lesz a ‘csatárkett?s’ a világbajnoki
cím elhódítása érdekében
. A cél, ahogy Horiike f?nök úr fogalmazta, ‘a
gy?zelem, nekünk és mindenekel?tt a világ Honda-szurkolóinak.’ Egyfajta
szent háború indul Rossi ellen, és ebben mindenkinek megvan a maga szerepe.
Sete Gibernaué például az, hogy továbbra is egy szenzoroktól roskadozó RC211V-n
görnyedjen. Pocsék meló, de valakinek ezt is meg kell csinálni.

?szintén szólva Rossi nem úgy t?nik, mint aki nagyon aggódik a Honda-attak
miatt
. Ugyanez a ‘saját tempóban munkálkodás’ figyelhet? meg a
Ducatinál. Akik viszont igazán keményen, magukat nem kímélve nyomatják az ipart,
azok a suzukis urak és legények. Az eredmény meg is látszik, hiszen Hopkins
és Roberts egyaránt jó id?kkel zárták
a második (számukra a sokadik) napot.
Megérkezett a várva várt ‘lóer?-befecskendezés’, és a pilóták is tettrekésznek
t?nnek, szemben azzal, amilyen kép megmaradt a fásult Robertsékr?l még 2004-b?l.
A korábban az angol SBK-ban dolgozott m?szaki csapat kezd belerázódni a MotoGP-hangulatba,
tegnap például egy targonca segítségével felpakolták Hopkins motorját két konténernyi
magasságba. A poén túl jól sült el, mert az amerikai, miután hosszasan kereste
a versenyjárm?vel, még hosszasabban kereshetett valakit, aki leszedi neki.

A hivatalos id?edmények

Versenyz? neve Motor Id?
Capirossi Ducati 2′ 01′ 99
Rossi Yamaha 2′ 02′ 18
Barros Honda 2′ 02” 30
Biaggi Honda 2′ 02′ 35
Roberts Suzuki 2′ 02’39
Edwards Yamaha 2′ 02′ 50
Gibernau Honda 2′ 02′ 50
Hopkins Suzuki 2′ 02′ 69
Hayden Honda 2′ 02′ 80
Tamada Honda 2′ 02′ 80
Melandri Honda 2′ 03′ 40
Nakano Kawasaki 2′ 03′ 40
Aoki Suzuki 2′ 03′ 60
Xaus Yamaha 2′ 03′ 60
Elias Yamaha 2′ 03′ 70
Hofmann Kawasaki 2′ 03′ 90
Bayliss Honda 2′ 03′ 90
Checa Ducati (hiányzó)
Kapcsolódó
cikkeink
MotoGP teszt, Sepang I.
ugrás fel