EST. 2002

Motoros tréler 2.0

Ótvar dolog lerobbanni, de még ótvarabb, ha a lerobbant autónk okozta dugó miatt az autóment? sem tud elérni minket. Ilyenkor, ha jól be lehetne rúgni, az még elviselhet?vé tenné a helyzetet (tudta Ön, hogy Magyarország a tabellavezet?k között van Európában az egy f?re jutó alkoholfogyasztásban?), de ezt a forgalomban – bár már csak csonkán, de mégis – részt vev? személygépkocsiban tenni abszolút szabálysértés, mely ellen kell? határozottsággal fel is lépnek a rend ?rei. Akkor hova tovább? A laposüveget cseréljük le a Goldwing autóment? telefonszámára; persze ügyes-bajos a dolog, hiszen itthon nem üzemel ilyen jelleg? szolgáltatás, de hátha az egyik nyájas olvasó ráébred, hogy világ életében motorral hajtott autóment?t szeretett volna építeni, és post indíttatásából megcsinálja a maga szerencséjét.

Svéd találmány… na igen, a svédek leleményessége határtalan! A tervez? praktikusan akkor szerezte az ötletet, amikor lerohadt autójával a városban, és az autóment? nem tudta elérni ?t a dugóban. Abban a percben, abban a helyzetben emberünk megérezte, hogy feketelyukként tátong az ég boltozatán a megvalósítatlan siker kulcsa: a Honda Goldwing autóment?. Öt évbe telt, mire kész lett a végleges, tökéletesen funkcionáló változat. A colstok módjára összehajtogatott tréler a hátsó dobozból pattintható ki, ha kiérünk az esethez.

Mivel az utánfutó három kerek?, így a Honda nem szerepel tehervisel? elemként az egész felépítményt tekintve – így csak húznia, és nem szállítani kell a többlet tömeget. A hathengeres Goldwing állítólag pazar módon vontat, ezt állítja a gyártó cég: 2500 kilogrammos rakományig állja a sarat, mely nagyjából két és fél 1,3-as Suzuki Swift súlya. Ha jön a hívás, a tapasztalt sof?r végigcikázza a dugókat, és el?bb ér oda a bajba jutott embertárshoz, mint bármelyik konkurencia. Legalább akkora ötlet, mint motortaxit csinálni. Ön ült már motortaxin?

ugrás fel