EST. 2002

Nyert a kawa.blog.hu

„A versenyben olyan nagynev? márkák blogjait utasítottuk magunk mögé, mint a Nike futó blogját, az LG blu-ray technológiát népszer?sít? blogot, illetve a Sanoma kiadó új média blogját.” – mondta Makranczi Zsolt a Kawasaki marketingvezet?je – „A szakmai díj meger?sít bennünket abban, hogy jó úton járunk.”

A kawa.blog a tavasszal megrendezett ER-6n dizájnverseny háttértámogatásának céljával jött létre, kezdetben itt adtak segítséget, ötleteket a dizájnok elkészítéséhez, a tervek népszer?sítéséhez, valamint itt lehetett folyamában nyomon követni a verseny állását és szemlézni az elkészült terveket.

A verseny befejezése után a kawa.blog.hu átalakult, így most már nem csak egy témáról, hanem magáról a Kawasaki márkáról szól. Vannak fent érdekességek, háttér információk, beszámolók, csak itt letölthet? kiadványok – tehát minden, ami Kawasaki.

A posztok megoszthatóak és direkt küldhet?ek egyéb közösségi oldalakra, lehet?ség van kapcsolódni a Kawasaki iwiw és Facebook közösségi csoportjához vagy a YouTube Kawa csatornájához, ahol a legfrissebb Kawasaki filmeket, videó beszámolókat lehet megnézni.

A kawablog fejlesztése folyamatos, a tartalmat pedig az olvasók igényei alapján igyekeznek b?víteni. „Kellemes blog olvasást kívánunk, és várjuk észrevételedet, véleményedet a blog@kawasaki.hu e-mail címre!”

ugrás fel