EST. 2002

Pályacsúcs a Hungaroringen!

Maradjunk a kronológiánál, a pályacsúcsról még ráérünk beszélni. Ma lesznek az Alpk-Adria futamok, de a srácok már bemelegedtek pénteken a Köztársaság Kupa versenyeivel. Suzuki fölény jellemezte a légyottot!

A gy?zelemért Kispataki és Juhász meccselt. Ez nem volt akkora meglepetés, jelenleg ?k a legjobb magyarok ebben a mez?nyben. Bitter harmadik helye azért meglepetés, pláne, hogy 105 kilósan köröz a pályán Kispataki motorjával. A rajtot Viktor kapta el jobban, a 10 körös futam elején ? diktálta a tempót, egészen addig, míg Juhász ezt t?rte. Dávid ritmust váltott, és otthagyta riválisát.


http://www.motorinfo.hu/sporthirek/mx/2009/03/30/mxgp_faenza_pancsolas/

Juhász

A két ifjú titán között nem kúszott két másodperc fölé nagyon a különbség, mert Dávid elég kiegyensúlyozatlanul tolta a köröket. Hol jobbat ment Kispatakinál, hol pedig rosszabbat. A befutónál 2,891 döntött Juhász javára. A harmadik helyért már küzdelmesebb versenye volt Bitternek. ? Henzsely Csabával meccselt a bronzért, egészen addig míg Henzsely be nem takarózott Bimotájával. A dobogón végül a Suzukisok ünnepelhettek Juhász, Kispataki, Bitter sorrendben.

Juhász: “Jó verseny volt. Két körig mentem a Viktor mögött, akkor megel?ztem, és sikerült tizedenként elhúznom t?le. A motor jól összeállt, a magyar bajnokit vezetem. Sajnos az anyagi gondok minket sem kerültek el, nem tudtunk minden Alpok-Adria futamra elmenni, egyet nulláztam is, itt már nincs esélyem a végs? gy?zelemre.

Kispataki: “A rajtom jól sikerült, az elején év voltam az élen, de Dávid megel?zött. Én kb. ugyanazt az id?t mentem, ? futott nálam hol jobbat, hol pedig rosszabbat. Bosszantott, hogy nem sikerült közelebb férk?zni hozzá, de ez van.”

Bitter: “A két ifjonc nagyon gyors, már az elején tudtam, hogy nem tudok harcolni velük. Henzsely Csaba barátommal küzdöttünk. Én úgy gondoltam, hogy remekül elszórakozunk majd a végéig, de ? úgy látszik komolyabbra vette a figurát, és elesett. Ez a harmadik hely remek eredmény számomra.”


http://www.motorinfo.hu/sporthirek/mx/2009/03/30/mxgp_faenza_pancsolas/

Kispataki

A 750-es kategóriában Adorján Tamás nyert, Thomas Jesesnky és Greska Attila el?tt.

Ezzel indult a hungaroringi hétvége, tegnap pedig az Alpok Adria kvalifikációkkal folytatódott, ma meg jönnek a versenyek. A Superstock 1000 kategóriában Juhász és Kispataki révén leszünk érdekeltek, Superbike-ban Bitter és Kupeczki István a két magyar, Stock 600-ban Chrobák Jani, Talmácsi Gerg?, Kovács Niki és Pendl András képviseli a magyar színeket.

A hétvége brékingje, hogy Juhász Dávid lenyomta Andy Meklau korábbi 1:51,283-as körrekordját. Az új pályacsúcs: 1:51,183 egy superstock 1000-es motorral. “Nem igazán éreztem belülr?l ennyire gyorsnak. Persze mondták a többiek, hogy szinte folytam a pályán, de mondom, belülr?l semmi extra. Sikerült jól eltalálni a motort, és ismerem a pályát. Ennyi. Ezek után a dobogó a minimum elvárás, a gy?zelem nehéz lesz, mert Filla jól ment egész hétvégén, és azért Viktorra is számítok majd!”


http://www.motorinfo.hu/sporthirek/mx/2009/03/30/mxgp_faenza_pancsolas/

Bitter

Kispataki jobbat várt magától, a hatodik helyr?l várja a ma 10:40-kor kezd?d? rajtot. “Most kaptam meg a K9-es motort, ennek a beállításával ment el az egész hétvége. Nem igazán akart összeállni a csomag, ezért a régivel mentünk inkább. Ezzel az eredménnyel egyáltalán nem vagyok megelégedve, holnap mindenképpen dobogóra szeretnék állni.”

Bitter superstock-os kvalifikációját gyomorrontás húzta át, így ? a tervekkel ellentétben csak Superbike-ban megy. Ötödik id?t motorozott tegnap. “Köszönöm Viktornak, hogy átengedte a motorját. Idén gyors vagyok, és annak külön örülök, hogy dobogóra álltam a Köztársaság Kupa futamán. A Bike-ot majd meglátjuk, igazából a 200 mérföldes Endurance számomra a hétvége f? eseménye. Azt mindenképpen szeretném megnyerni a Viktorral.”

A legjobb stock600-as Chrobák lett (5. id?), Talmácsi a 9., Kovács a 17., Pendl a 18. helyr?l várj a rajtot. A kicsikt?l elnézést kérünk, az id?mér?jükr?l lemaradtunk sajnos!

ugrás fel