EST. 2002

Pedrosa a leggyorsabb a második tesztnapon

A második tesztnapon a Ricardo Tormón végleges megállapítást nyert, hogy a valenciaihoz hasonló ringeken nemigen csökken majd a versenytempó a jöv? szezonban: a 800-asok nagyjából olyan köröket mennek, mint a 990-esek tették. Ebben az értelemben tehát a futamok nem lesznek ‘biztonságosabbak’, pedig az egész lökettérfogat-váltás indító oka a kockázat mérséklése volt.

Szerdán Valentino Rossi írta a táblára a leggyorsabb kört, másnap aztán Dani Pedrosa bizonyult a legsebesebbnek az új 212-vel, ezzel a képzeletbeli pole-t is megszerezte a két nap összesített id?eredményeit alapul véve. Mindössze három tizeddel a spanyol mögött zárt Chris Vermeulen: igazán betyárosan megy a Suzuki GSV-R 800. Ráadásul John Hopkins alatt is, aki harmadik.

Ausztrália és a Ducati képviseletében Casey Stoner – nagy meglepetésre – már a második tesztnapján maga mögé utasította a csapattárs Capirossit. Szintén kirívóan jól teljesített Garry McCoy az Ilmor X3 nyergében: úgy látszik, ? lesz Ilienék nyer?embere, hiszen amíg Pedrosát 54 századnyira közelítette meg, addig két és fél másodperces nagyságrendet vert Jeremy McWilliamsre és Andrew Pittre. Hatodik Nicky Hayden, csak kilencedik – túl a szekundumon – az idei ezüstérmes.

A Gresini csapat összepakolt és hazament, a második nap reggele már nem találta Valenciában sem Eliast, sem Melandrit, akik pozitívan

értékelték els? tapasztalatukat a japán gumis Hondával. Folytatás Sepangban.

1- Daniel Pedrosa – Honda RC212V – 1’32.66 (67 kör)
2- Chris Vermeulen – Suzuki GSV-R 800 – 1’32.69 (88 kör)
3- John Hopkins – Suzuki GSV-R 800 – 1’32.94 (50 kör)
4- Casey Stoner – Ducati Desmosedici GP7 – 1’32.94 (68 kör)
5- Loris Capirossi – Ducati Desmosedici GP7 – 1’33.02 (75 kör)
6- Nicky Hayden – Honda RC212V – 1’33.03 (60 kör)
7- Garry McCoy – Ilmor X3 – 1’33.20 (40 kör)
8- Alex Barros – Ducati Desmosedici GP6 – 1’33.40 (60 kör)
9- Valentino Rossi – Yamaha YZR M1 800 – 1’33.78 (59 kör)
10- Jeremy McWilliams – Ilmor X3 – 1’35.90 (31 kör)
11- Andrew Pitt – Ilmor X3 – 1’36.40 (45 kör)
12- Nobuatsu Aoki – Suzuki GSV-R 800 – 1’37.60 (23 kör)

ugrás fel