EST. 2002

Pedrosa a vidámparkban

Kíváncsian várjuk, mit talál ki Dani Pedrosa, hogy bagatellizálja a második tesztnapi eredményeit. A spanyol arról beszél, hogy a m?szaki csomag még er?sen tökéletlen, és hogy egyáltalán nem versenyképes a motor. A tények ennek a fordítottját mutatták Andalúziában. Pedrosáról mindenki tudja, hogy finoman szólva nem a szavak embere, a nyeregben viszont elképeszt?en meggy?z? volt. És remek a Honda is, nyilatkozzon bármit az idei ezüstérmes, ezt le nem tagadja. De továbbra is jó Rossi Yamahája, vagyis nem a véletlen m?ve volt a nyitónap harmadik helye.

Valentino edzése eredményes volt a Bridgestone szoft gumijaival is (az els? hét pilóta mind puha abroncsokkal futotta legjobb körét), a benyomások pozitívak. ‘Tizen vagyunk egy másodpercen belül, elég szoros az eleje’ – mondta Rossi. ‘Szerintem nagyszer?en fogunk szórakozni jöv?re.’ Hát reméljük, hogy mi is.

Szépen beszoktak már a 250-es jövevények is, de a surranópályán a már szintén Bridgestone-os Nakano is feler?södött. De Angelis a negyedik id?t motorozta, Dovizioso alig maradt el t?le, Lorenzo pedig javarészt a beállításaival volt elfoglalva, és miután üléspozíciót váltottak, megfelel? versenytempót tudott menni. Három nagyon kemény ellenfél érkezett a negyedliteres kategóriából. Hayden hatodik, De Puniet hetedik az id?gumis legjobb fordulók alapján.

Stoner megsérült. A bal vállát ütötte meg elég csúnyán, még nem derült ki, hogy kell-e valamennyi id?t kihagynia. A hármas kanyarban esett el az ausztrál világbajnok, aki – kollégája szerint – nem er?ltette a ritmust. Második körét teljesítette, valószín?leg még nem érte el gumija az üzemi h?fokot. A hátsó vesztett tapadást. Egy feltételezés szerint az elektronika is okolható a balesetért. Mindenesetre két esés két nap alatt, majd egy tapasz – nem túl jó mérleg.

Melandri sem büszkélkedhet egyel?re (az ? legjobb köre versenygumis), Ducati-részr?l egyedül a tesztpilóta Niccolo’ Canepa lehet tökéletesen elégedett a második nap után. A Superstock idei bajnoka, aki civilben m?szaki egyetemista egyel?re a leny?gözöttség állapotában van – az 1098 után ült át a Desmóra.

Jerez, második tesztnap: id?eredmények

1.Pedrosa (Honda) 1.39.993
2. Rossi (Yamaha) 1.40.134
3. Nakano (Honda) 1.40.251
4. De Angelis (Honda) 1.40.332
5. Dovizioso (Honda) 1.40.650
6. Hayden (Honda) 1.40.692
7. De Puniet (Honda) 1.40.820
8. Stoner (Ducati) 1.40.883
9. Edwards (Yamaha) 1.40.833
10. Lorenzo (Yamaha) 1.40.883
11. Hopkins (Kawasaki) 1.40.393
12. Toseland (Yamaha) 1.41.278
13. Melandri (Ducati) 1.41.424
14. West (Kawasaki)1.41.729
15. Canepa (Ducati) 1.42.188
16. Okada (Honda) 1.43.143
17. Guareschi(Ducati) 1.43.399
18. Itoh (Ducati) 1.43 869

ugrás fel