EST. 2002

Peugeot Citystar

A Peugeot egyrészr?l nagyon aktív az elektromos vonalon az eVivacity és az eSatelis modellekkel, amelyeket nem az Intermoton, hanem a párizsi autószalonon mutattak be, azonban ki képesek termelni egy Citystart is a ‘másik oldalnak’ az ágaskodó oroszlánosok.

A megjelenés és a színválasztás is meglehet?sen konszolidált, nem az a fajta, amir?l le sem venné a szemét az ember, de egy sík lábtartós, viszonylag nagy nyereg alatti rakhellyel megáldott (egy nyitott és egy zárt sisak fér oda egyidej?leg) nyolcadliteres robogóval szemben ez nem is elvárás.

A 200-as változat kés?bb kerül majd forgalomba, egyel?re egy 125-ös az, amit üdvözölhetünk, amelynek négyütem? blokkját els?sorban az alacsony fogyasztásra kalibrálták. A felnik 13′-sek, el?l 240 mm-es, hátul 210 mm-es féktárcsát találunk.

ugrás fel