EST. 2002

Peugeot Kisbee: szinte kínai áron

A f? felvev?piacokat, mint saját franciájuk vagy az olasz, ?sszel teríti be a Peugeot Scooters új kis minimáljával, a Kisbee 50-nel, mellyel a kínai robogók vásárlóinak kívánnak alternatívát kínálni.

A lioni székhely? gyártó jelenleg az európai robogópiac 19%-át birtokolja az 50 köbcentis kategóriában, de ezt keveslik. A Kisbee 50-nek az eladási toplisták els? ötjében kell benne lennie – ezt a célt t?zte ki maguk elé a Peugeot, és mivel ez szegmens a rendkívül olcsó a kínai gyártmányok által uralt, ezért a Kisbee-nek egy versenyképes ár els?dleges fontosságú volt.

A spórolás meg is látszik az egyszer? kis Kisbee-n, elbújhat a modern típusok mellett szinte minden tekintetben, bár egyeseknek – például [mi] nekünk – talán még tetszhet is a klasszikusnak mondható, de inkább szándékosan egyszer?re vett formavilág, ami viszont olyan jó dolgokat von maga után, mint a nagy és kényelmesnek ígérkez? ülés, vagy az egy teljes sisakot elnyelni képes ülés alatti rekesz.

A Kisbee-t egy ötvenes négyütem? CVT váltós egység hatja a maga 3,67 lóerejével, ami a frissiben átalakított dugattyúnak, hajtókarnak, hengerfejnek, porlasztónak, váltónak és légsz?r?háznak köszönhet?en tisztább lett, 30%-kal kevesebb CO2-t bocsát ki, mint egy hagyományos kétütem? robogó.

A fogyasztás 2,8 liter 100 kilométerenként a Peugeot ígérete szerint, ami a 6,5 literes tankkal több mint 200 kilométeres hatótávot jelent a 12 colos alumínium ötvözet kerekeken gördül? zümmög?nek. A Kisbee ülésmagassága 78 centi és szárazon 85 kilogrammos, a hátra felmerészked?nek külön lehajtható lábtartó jár, de tárcsaféket csak el?re kapunk, egy 170 mm-est.

Négy színben (égkék, narancs korall, éjszaki fehér és gyöngyfekete) lesz kapható, mint mondtuk, 1250 euró körüli áron, ami mai árfolyamon 350 ezer forintot jelent.

ugrás fel