EST. 2002

Phillip Island, 2. nap

Balesetet szenvedett a pont szerdán 26. születésnapját ünnepl? Ruben
Xaus
(sok boldogságot!): a katalán pilóta remek formában ment egészen addig,
amíg kicsúszása közbe nem szólt. Xaus els? kereke letért a pálya aszfaltjáról,
a motor pedig megindult a gumikból rakott fal felé, majd frontálisan ütközött
azzal. A D’Antin versenyz?je a földön maradt, helikopterrel szállították a melbourne-i
sürg?sségi ambulanciára, ahol a délután során megállapították: az ijedtségen
kívül nem történt baja. Csütörtökön már újra Phillip Islanden rója a köröket,
nyilatkozata szerint nagy id?vel kívánja zárni a háromnapos sorozatot.

Troy Bayliss kora reggel meggyilkolt egy motort, más érdemlegeset egyel?re
nem cselekedett a hazai pályán.

A sereg mögött továbbra is az Aprilia, amelynek legalább a Cube megbízhatósági
mutatóin sikerült javítani: elengedhetetlen a jöv?beli fejl?déshez.

A napi id?eredményeket vizsgálva végre az az érzése támadhat az egyszer? motorsportbarátnak,
hogy tán kiélezett küzdelmet hoz a 2004-es MotoGP-idény. A zárónapra
az összes csapat tartogat egy GP-szimulációt, tehát könnyen megd?lhet a Phillip
Island-i pályarekord.

2. nap, a nemhivatalos id?eredmények és a megtett mért
körök:

Capirossi (Ducati) 1.30’660, 65
Rossi (Yamaha) 1.30’750, 70
Gibernau (Honda) 1.30’810, 60
Edwards (Honda) 1.30’970, 58
Biaggi (Honda) 1.31’070, 83
Hayden (Honda) 1.31’180, 88
Tamada (Honda) 1.31’250, 54
Barros (Honda) 1.31’59, 68
Xaus (Ducati) 1.31’640, 48
Bayliss (Ducati) 1.31’650, 63
Melandri (Yamaha) 1.31’700, 86
Checa (Yamaha) 1.31’800, 70
Hodgson (Yamaha) 1.32’770, 69
McWilliams (Aprilia) 1.33’400, 42
Byrne (Aprilia) 1.33.440, 81
Abe (Yamaha) 1.33’740, 55

ugrás fel