EST. 2002

Piaggio Beverly 2005

A számok nem hazudnak, és a számok azt mutatják, hogy a Beverly hihetetlen piaci siker: a mai, konkurensekt?l hemzseg? világban is a topon vagy az élmez?nyben tud lenni a 125-ös, 250-es és 500-as kategóriában egyaránt, 130 ezres összesített eladással. Egy hamistatlan bestseller, amely negyedik létévét apró, de lényegi változásokkal kezdi meg.

A nagy 500-asnak korábban érte kritika a kuplungját: a mérnökök igyekeztek elt?ntetni a gondot, nyilván sikerrel. Maga a blokk is módosult, kiegyensúlyozottabb, finomabb lett, azonban nem a teljesítmény vagy a végsebesség rovására. Az új Beverly fenntartási költségei alacsonyabbak, az ütemezett szervízid?szak például 6.000-r?l 10.000 km-re n?tt.

De a Beverly kinézete is más, a nyeregt?l a lábtartókig. Sok apró részlet adja ki az egészet: hátulra érkezik egy új csomagtartó, amelyben integrált mechanikus lopásgátló van, egyébként pedig – ahogy a képen is látszik – szép nagy. A jobb értelmezhet?ség kedvéért átrajzolták a m?szerpanelt, s?t a kicsik (125 és 250) esetében még a kormányon lév? gombokat is. Az elüls? sárhányó mindhárom változat esetében megújhodott.

Ára a tavalyihoz képest változatlan: euróban kifejezve 3.680 a nyolcad-, 3.990 a negyed- és 5.290 a félliteres Beverlyért. Az 500-as változat hosszú ideig kategóriájának leggazdaságosabbika volt, most is egyedül a Kymco XCiting el?zi meg e téren.

Ferodo fékbetétek vásárolhatók ehhez a motortípushoz is a
üzleteiben.
ugrás fel