EST. 2002

Piaggio Beverly 250 i.e.

A t?zsdére betörni készül? Piaggio soha nem látott termelési lázban ég: új változatú modellek egész sorát hozzák tet? alá a robogók mez?nyében. Mind közül kimagaslik a Beverly 250-es befecskendezéses blokkjával.

A gép hivatalosan is készen van, jelentette a gyár, meger?sítve a nemzetközi fórumokon terjed? pletykákat: legnagyobb változás a negyed literes, Euro-3-as Quasar er?forrás fölszerelése. Ez jelen pillanatban egyike a legfejlettebb robogó-motoroknak, általa a Beverly megfelel? eszközhöz jut, hogy az igen harcos piaci kategóriában újult er?vel hódítson teret.

A Piaggióba építve is kijön az a 22 lóer?s teljesítmény 8.250 percenkénti fordulat mellett (20,2 Nm a legnagyobb forgatónyomaték 6.500-on), amelyre a Vespa esetében már elismer?en csettinthettünk a nyelvünkkel.

A futóm? nem mutat változást: maradt a dupla bölcs?szerkezet? cs?váz, a 35 mm szárátmér?j? els? villa, a 260 mm-es féktárcsa el?l és hátul.

A járm? végsebessége mindennel együtt 125 km/óra a papír szerint, egy liter üzemanyaggal 26 km megtételére alkalmas. A Beverly a három klasszikus motorizációval (125, 250 i.e., 500) jön ki.

Az újdonságoknak persze itt nincs végük: készül és érkezik a Typhoon 50, amely éppen túlvan a félmilliomodik eladott példányon. Különleges grafikái és egy kis fejidom teszik felismerhet?vé a 2006-os kiadást. A Zip 100-as, négyütem? motorral támad, továbbá két új verziója gurul piacra az X8-nak, ezek Street fantázianéven kerülnek forgalomba négyütem?, egyhengeres, 125-ös és 150-es blokkokkal.

ugrás fel