EST. 2002

Piaggio X7 Evo i.e. 125 és 300

A Piaggio bemutatta az X7 Evo modellt 125-ös és 300-as változatban.

A katalógus szerint „agilis és kompakt, amely olyan stabil és olyan védelmet nyújt, mint egy nagyrobogó”. Helyre kis városi járgánynak t?nik, annyi szent – mindkét blokk négyütem?, vízh?téses, négy szelepes.

Klikk a képre a galériához

Ugyancsak hasonló az ötküll?s felnik és a gumik mérete, 13” illetve 14”, 120/70 ill. 140/60), a szigorú futóm? (el?l 35 mm szárátmér?j? hidraulikus teleszkóp, hátul leng?villa plusz két darab, el?feszítésben négyféle pozícióban állítható rugóstag, acél vázszerkezet, el?l 260mm-es, hátul 240mm-es féktárcsák kétdugattyús úszó nyergekkel) , az agresszív, mégis elegáns dizájn (a GT-család els? lámpatestjét kapta meg az X7 Evo).

A közölt súlyadatok 159 illetve 161 kg szárazon mérlegelve. Megfelel? szélvédelem, széles és kényelmes nyereg és visszafogott ülésmagasság jellemzik, e tekintetben is ideális városi robogó, amivel azért lakott területen kívülre is bátran kimerészkedhet az ember. Nagy a nyereg alatti hasznos raktér, ide egy nyitott és egy zárt bukósisak egyidej?leg befér.

A négyütem?, befecskendezéses er?forrás gazdaságos fogyasztású, 22,4 LE a 300-as kivitel legnagyobb teljesítménye, 23,8 Nm-es nyomatékkal.

Az X7 Evo négyféle színben választható: vörös, szürke, gyöngyház-fehér és fekete. A kiegészít?k listája meglehet?sen b?, beszerezhet?ek színben passzoló, 45 literes csomagládák, 4mm-es szélvéd? plexi, Tom Tom navigációs rendszer, lábtakaró ponyva illetve gyári takaró a téliesítéshez. Háromezer-hétszáz euró a nyolcadliteres, négyezer-százötven euró a 300-as változat listaára.

ugrás fel