EST. 2002

Pilótakering?

‘Megegyezés született nemrég, melynek értelmében a MotoGP-ben folytathatom
2004-ben
‘ – tette közhírré internetes honlapján nemrég Norick Abe.
Hogy melyik csapat is az érintett, arról nem szólt a japán, csak feltételezhettük,
hogy a Yamaháról van szó, amelynek színeiben 2003-ban öt nagydíjon
is elindulhatott
az egyébként tesztpilótai min?ségben foglalkoztatott Abe
(hol szabadkártyával, hol a sérült Marco Melandrit helyettesítve).

A csapatok hivatalosan még nem nyilatkoztak, az ügyben szerepl? Abe és Barros
azonban
‘félhivatalosan’ már megnevezték, merre tartanak. Alex
Barros elhagyja a Yamahát,
mivel sikerült megegyeznie az Altadis
csoporttal, amelyhez szponzori szerz?dés kötötte. A Hervé Pincharal csapatából
távozó brazil helyét veszi át Abe
, aki így Marco Melandri csapattársa lesz.
Legels? közös bevetés január 24-25.-én (akkor mutatkozik be Rossi az M1-en).

Ami pedig Alex Barrost illeti, nos ? a Valentino Rossi által hátrahagyott
RC211V-t vezetheti idén.
? egyel?re még a vállsérülését követ? lábadozási
id?szakban van, így valószín?leg hiányozni fog a Honda sepangi tesztjér?l (január
20-22.).

További átigazolási hír, hogy a 125-ben érdekelt Arnaud Vincent munkaadója
még kérdéses 2004-re
. Nem kizárt, hogy a francia a 250 felé kacsintgató
Angaia csapatnál folytatja (Gino Borsoi és a Racing World). A 250-be való átszállás
azonban eléggé komplex, licenszekhez és kereskedelmi engedélyezésekhez kötött
dolog, így err?l még érdemileg korai beszélni.

ugrás fel