EST. 2002

Pirelli Diablo Strada

A milánói gyár mérnökeinek célja az volt, hogy egyrészt
egymástól karakterükben jócskán eltér? motorokat is kiszolgáljon a gumi, másrészt
pedig úttartásban és tartósságban is kiváló min?séggel bírjon, a használat körülményeit?l
függetlenül.

Valóban, a Diablo Strada minden sport- illetve túramotorra szerelve megállja
a helyét
: a BMW K1200GT-t?l a Yamaha FZ6 meztelenjéig, a sport-kategóriában
a könnyedebb Ducati ST-t?l a japán csúcsmodellekig, mint a Honda CBR600RR, a
Suzuki GSX-R 750, az YZF-R1 vagy a Ninja ZX-9R. Az ellenállóképesség és univerzális
bevethet?ség mellett talán a legnagyobb el?nye az, hogy nedves aszfalton, es?ben
is magas fokú biztonságot szavatol
(az es?tesztek során nem mindennapi biztonságosságot
nyújtott a pilótáknak, a kanyarokban is).

A technikai jellemz?k: radiál kialakítású szerkezet 0 fokos acélszálas er?sít?övvel
a jó iránytartás, a gyorsítás- és teherbírás érdekében. Profilja félúton
van a Diablo Corsa versenygumi és a hagyományos országúti abroncsok között.
A bevágásokat úgy alakították ki, hogy a lehet? legjobb legyen a modell vízelvezetési
kapacitása. Végül pedig az új, magas tapadású HGHM keveréket kell megemlíteni,
ami alacsony h?mérsékleten is megfelel az igényeknek és bizalommal használható.


Három elüls? és négy hátulsó méretben választható jelenleg a Diablo Strada,
de a gyár azt ígéri, a paletta hamarosan b?vülni fog. A most elérhet? fajták:

Els?

110/80 ZR 18 (58)
120/70 ZR 17 (58)
120/60 ZR 17 (55)

Hátsó

150/70 ZR 17 (69)
160/60 ZR 17 (69)
170/60 ZR 17 (72)
180/55 ZR 17 (73)

ugrás fel