EST. 2002

Régi id?k virágzása: Goodspeed500

Nos, ehhez képest mindössze ez az egyetlen látványterv szivárgott ki a motorról… nem mondhatnánk túl részlet gazdagnak, ez így egyel?re kevéske a jöv?beli vev?k felajzásához. Hogy mivel lehet mégis bolondítani a népet? A 100 kilós összsúllyal, és a hozzá tartozó 50 newtonméteres nyomatékkal például. A gép tervez?i csúcstechnikát ígérnek futóm? téren, elöl upsidedown teleszkópvilla, hátul Bitubo központi rugóstag. A Yamahától behurcolt, 450 köbcentis, egyhengeres, 5 titán szeleppel felvértezett blokk tehervisel? elemként szerepel a C&J saját készítés? acélcs?vázában. Fékek terén a Brembo vagy az AP versenytermékei közül válogathatunk, elöl és hátul is szimpla, el?bbinél 290 mm-es utóbbinál 210 mm-es átmér?j? tárcsákkal.

A minimál dizájn és a café-racer ?sgének tuti receptnek bizonyulnak mostanság, egy pillantásról a másikra t?nnek fel újabb és újabb koncepció rajzok a világ szakm?helyeib?l. A Goodspeed500-at a márkakupás lét emelheti ki a szürkületb?l. Optikailag számos skiccben fedezhetünk fel több fantáziát, m?szakilag pedig sokkal inkább a nemsokára az [MI]-n is bemutatásra kerül? 2008-as Danuviát választanánk, melyet gondolkodás nélkül állítottak Öhlins lábakra. Ha kicsit elmerengünk a 15,000 dolláros vételáron, ismét a magyar-horvát koprodukció felé billen a mérleg, ami ráadásul nem csak photoshop rajzokban, de kézzelfoghatólag is él már, mi több, meg is vásárolható.

ugrás fel