EST. 2002

RIDE/TURN/BURN

A film a Healtech Electronics-szal közösen forgatott sorozat második része, mely egyben az eddigi motoros filmjeink közül a legtöbb szervezést is igényelte. Nagyon nehezen találtunk itthon olyan útszakaszt, ami látványban és min?ségben megfelel az elképzeléseinknek, és egyben a forgatáshoz is tudjuk biztosítani.

Végül az Orf?i tóra és környékére esett a választásunk, ahol a környezet, a látvány és az út min?sége is messze meghaladja az itthon megszokottat, a helyszín és a táj teljesen leny?gözte a stábot. A forgatáson olyan technikai eszközök álltak a rendelkezésünkre, amellyel hazai motoros filmben még nem látott látványvilágot szerettünk volna megvalósítani, így rengeteg fahrt-al, speciális lassított és légi felvétellel lett gazdagabb a film. Az eredetileg 2 naposra tervezett forgatás második napját sajnos teljesen elmosta az es?, így a hiányzó felvételek elkészítése miatt egy héttel kés?bb újból a helyszínre kellett utaznunk és szállítanunk minden felszerelést.

Külön köszönettel tartozunk a helyi lakosságnak, akik szintén itthon nem megszokott toleranciát mutattak a forgatás ideje alatt. Egy-egy jelenet felvételekor az adott útszakasz biztosítva volt számunkra, azonban egy negatív megjegyzést sem kaptunk egy autóstól vagy motorostól sem, akik ez id? alatt várakozásra kényszerültek, s?t, rengetegen megálltak nézel?dni, érdekl?dni, annyira tetszett nekik, amit csinálunk. Egy helyi lakos még frissen f?zött házi pálinkával is meglepett minket. 🙂

A film zárójelente lényeges, ugyanis a történet hamarosan folytatódik…

Palatinus Attila: – Hogy honnan jött a gondolat a hosszított villás GSXR1000-hez? Nos Csáki Gyuszi barátommal beszélgetve egy közös edzés után! Meséltem neki az Instarfilms-el közösen szövögetett terveinkr?l hogy szeretnénk egy szerpentines-driftes-csapatós filmet összehozni amiben csak az ezressel megyek. Erre ? egyb?l rávágta hogy neki ‘véletlenül’ pont van egy ‘fölösleges’ hátsó villája amit szívesen föláldozna a driftelés oltárán,mert ha már drift akkor ahoz dukál a ‘hosszú puska’! 😉 Na nem is tétováztunk sokáig. A gyári villával felkerestem a kiváló Bendorf kipufogókat készít? szolnoki ezermestert hogy hegesszen bele nekem némi toldást (persze kell?en megmerevítve). 1 héttel kés?bb egy villa csere után ott állt a Side by Side motorszervízben az ezres egy 35cm-el hosszabb hátsó villával. Ezután megkezd?dött a tesztelése a drift szörnyetegnek. A próbák utáúgy gondoltam hogy jól fog muzsikálni a gép egy hegyi szerpentin nyújtott-íves kanyarjaiban. Igaz err?l csak a forgatás helyszínén tudtam teljességgel megbizonyosodni, de úgy gondolom hogy a végeredmény önmagáért beszél! 😉

ugrás fel