EST. 2002

Rossi – Yamaha M1

Az idei év során a Yamaha technikusai rengeteg adatot rögzíthettek arról, ami
jó, és arról, ami javítható a jelenlegi M1-en. Így a csapat elébe mehet
annak a lépéshátránynak, amit Rossi bemutatkozásának csúszása okozhatna
(mint tudvalev?, december 31-ig nem tesztelhet a Yamahával, mivel erre nem kapott
engedélyt a Hondától, amellyel egyel?re még szerz?déses viszonyban áll).

‘Néhány adatot számítógépes szimulációk során tudunk alkalmazni, így simán
folytathatjuk a fejlesztést
anélkül, hogy Valentino felüljön a járm?re.
Persze mind azt szeretnénk, ha több id?nk lenne próbálni, de ha csak arra gondolunk,
hogy az egyes nagydíjak között is rendre kevés id?nk van az egyes pályákhoz
igazítani a setupot
, nem kell aggodalmaskodnunk. Az M1 olyan motor,
amely nagyon könnyen tud alkalmazkodni az egyes pilóták karakteréhez,
és nagyon könnyen állítható’ – tette hozzá a f?mérnök.

A középtávú célkit?zés gy?zni Valentino Rossival. A projektfelel?s szerint
minden esély adott, hogy az évad els? futamán az M1 a dobogó legtetején kössön
ki
.

‘Biztosak vagyunk, hogy megtalálhatjuk a gy?zelem receptjét. Persze
garancia semmire sincs, és tudjuk azt is, hogy nem lesz könny?, de tényleg a
maximumon dolgozunk, és ez az aktuális projekt sok jót ígér. A célunk, hogy
Valentino gy?zelmi formába kerüljön már április el?tt’ – zárta szavait
Masao Furusawa.

ugrás fel