EST. 2002

SBK-tesztek Valenciában

A Supersport aktuális világbajnoka, Karl Muggeridge (1’38”2) is túlvan az
SBK-premieren a Ten Kate csapat színeiben. A 600-asok kategóriáját utcahosszal
nyer? Muggas azzal a Honda Fireblade 1000-rel megy jöv?re, amely az utolsó
pillanatig ellenfele volt a Ducatinak
2004-ben. Ráadásul ismerik is egymást
Chris Vermeulennel (1’38), hiszen együtt húzták le a 2003-as SS-szezont.

1’38”1-es körid?vel zárta a napot Lorenzo Lanzi, aki szintén gyári
999-cel vághat neki a jöv?nek, az NCR csapat zászlaja alatt. Az olasz még lábadozik,
pár hete triálozás közben szenvedett balesetet.

Nagy várakozás el?zte meg a vörösb?l bezöldül? PSG-1 együttes színrelépését.
A Tigris, Pierfrancesco
Chili elhagyta a formációt
, helyette Chris Walker és Mauro Sanchini tesztelték
a ZX-10-et
, amelyek igazán jól mutatnak Superbike-konfigurációban. A duett
csak kés? délután szállt nyeregbe, Walker tíz, a Kawasakit remekül ismer? Sanchini
négy kört teljesített. A Bertocchi-csapattal korábban is Ninjával futó olasz
jelent?s gyorsulásbeli javulásról számolt be. Valóban: többek közt új dugattyúk
dolgoznak a felújított (padon simán 190 LE fölött teljesít?) blokkban.

Steve Martin és Garry McCoy is most kezdték meg a barátkozást
a Foggy-Petronas háromhengeresével
. A maláj gépezet egyel?re messze van
a versenyképességt?l
, még akkor is, ha 2004-ben Corser két Superpole-t is
elért vele. A 2005-ös felkészülési id?szak legels?, valenciai tesztelésén Martin
nem ment 1’39”7 alá
(ez majdnem 3 másodperccel gyengébb, mint Troy Corser
bemutatkozó ideje a ‘régi’ GSX-R-rel). McCoy keveset volt kint a pályán,
mert egy kicsúszás miatt szinte egész napra le kellett állnia: legjobb köre
1’40”8. Mindennek ellenére remek a légkör a Fogarty-csapatnál.

ugrás fel