EST. 2002

SBK®X: már nem kell sokat várni

Már nem kell sokáig epekedniük a motorversenyz?s játékok megszállottainak, bár azért még egy kicsit igen… májusban jön ki a piacra a WSBK® Championship végleges változata. Az els? szkrínsotok alapján megéri türelmesnek lenni, hiszen tartalmilag és élményileg is sokat fejl?dik a játék.

Az abszolút újdonság az eddigi változatokhoz képest az, hogy el?ször lesz lehet?ségünk végigvezetni egy saját karaktert a három kategórián, a Superstockon, Supersport 600-on, hogy aztán végül a Superbike-ban törjünk a csúcsra. Merthogy jelen lesz mindhárom géposztály, benne több, mint kilencven motorral és motorossal. Az azért szép.

Az ‘Evolving Track’ névre keresztelt okosság lényege, hogy a pálya nem csak afféle körítés, hanem komoly befolyásoló tényez?je a vezetési élménynek. A kigyorsításoknál begumizódik az aszfalt, es?s versenyen elkezd száradni az ideális ív, minden változik az id?járási és egyéb körülmények függvényében.

A legjelent?sebb nóvum a karrierépítés lehet?sége lesz, azaz minden eddiginél komolyabban bekerül a játékba a menedzserkedéses vonal: a versenyz?t ajánlatokkal bombázzák, el?relép vagy éppen kirúgják az elért eredmények okán. A felhasználó (egyel?re…) a motoros b?rébe bújhat bele, az egyes csapatok menedzseri döntéseire nem lehet befolyással.

Az új SBK-X természetesen utolsó generációs grafikával kecsegtet, m?vészi igénnyel táplálták be a motorokat a készít?k, a hátterek felbontása négyszer nagyobb, mint az SBK09-é, az interaktív közönség háromdében szurkol, a pályák pedig az utolsó apró részletekig kidolgozottak. Online játéklehet?ség kínálkozik egészen 16 játékosig, ami jelentéktelennek nem mondható közösségi élmény.

ugrás fel