EST. 2002

Scarabeo – 250.000

1999 – Jönnek a nagyok

A félszázas Scarabeo által kitaposott ösvényre újabb modellek csatlakoznak: megérkezik a 125 és a 150 köbcentis gép. A lisszaboni bemutató egyben szemléleti váltást is hoz, ezzel ugyanis elkezdi reneszánszát élni a motoleggera.

1999

Az automata váltós „könnyed motor”, már nem csak a városi forgalomban hatékony fegyver, hanem ragyogó teljesítmény-adatai és magas szint? komfortossága okán hosszabb távon is kellemes útitárs.

2000 – Új évezred, új tech

Négyütem? blokkokal, 50, 100 és 200 köbcentisekkel gazdagodik a paletta. A forradalmi DITECH er?forrás amennyire lehet, minimalizálja a károsanyag-kibocsátást.

2002 – Gran Turismo

Életre hívják a 125/200 GT-t: közepes szélvéd? plexi, b?vül? felszereltség, új koncepció, kromatikus színkombinációk.

500 köb

2003 – A félmilliós mérföldk?

Egy évtizeddel az els? Scarabeo legyártása után elkészül a félmilliomodik – ebbe természetesen beleértend? az 50 km-es, rendszám nélküli sorozat is. Az ünneplés nem marad nyom nélkül: stilszer?en kijön az 500 köbcentis változat. Szintén automata váltó, nagyfokú védelem, érvényes alternatíva a túramotorokkal szemben. Elektronikus befecskendezéses, félezres blokkja közel 40 LE-t ad le, ABS++ és FTE szervóval szerelik.

2004 – Érett reneszánsz

Rotax-éra

A Piaggio 250-es „Rotax” er?forrásával sosem látott technikai fejlettséget ér el a modell – és az „automata motor” úgy általában. A 250 kcm-re való átállás nem csak annyit jelent, hogy kicserélik a blokkot: a változtatások a járm? egészét érintik. A Scarabeo továbbra is agilis, flexibilis városi gépezet marad, országúton is jól teljesít, és mindenféle szállítási feladatok is kényelmesen elláthatóak vele – afféle mindentudó járgány válik bel?le. Persze mindez a legmodernebb köntösben.

2005 júniusa – Negyedmillió rendszám

Scarabeo a negyedmilliomodik, rendszámmal forgalomba állított példányt ünnepli.

ugrás fel