EST. 2002

Schumi kezd összemelegedni a motorozás árnyoldalával is

Még hogy hobbi, meg nem vérre megy? Muhhaha. Nagyjából így áll hozzá a világ Schumacher motoros dolgaihoz. Mert miért esik ennyit egy kedvtel? motoros, hacsak nem azért, mert számára az a kedvtelés, hogy nyer. Bármi áron, de az ? nyakába akasszák az aranyat a végén. Többen is pedzegették, hogy Michael elindult azon a virtuális lejt?n, melynek végén egy profi motoros karrier áll, és melyen nem lehet megállni. Illetve lehetni lehetne, csak nem annak az embernek, akit ennyire hajt a vére. Szóval itt egy álláspont, miszerint az ex ferrárista úgyis belehajszolja magát. Meg van a másik, miszerint nem kell az a második profi vonal, ezt pedig ? maga mondta, egyel?re ez a hiteles. Mikor fognak összetalálkozni a vélemények, és akkor épp melyik serpeny? lesz lejjebb a mérlegen?

Michael tehát megint motorozott, a végkifejlett most nem sült el olyan szenzációsan, mint az eddigiekben. Pedig jól indult, pole pozíciót futott a német a Triumph Daytona 675 nyergében, Schumi azonban meglehet?sen furcsa kéréssel állt a szervez?séghez: az utolsó helyr?l szeretne startolni, mert imád el?zni. A szervez?k bólintottak, Schumi is bebólintott a plexi mögé, azonban sokáig nem tartott az örömködés. Már az els? körben elmért egy féktávot, a kanyarba már keresztbe álló motorral érkezett, ami lehajította magáról. A betonon szikrázó sportgép még két ellenfelet lekaszált, de Michael oda se neki alapon visszaállt a versenybe, ám pár körön belül megint zakó lett a vége. A motor ekkor már olyannyira összetört, ami el?tt még egy hétszeres világbajnoknak is fejet kellett hajtania. Múlt hét vasárnapján a Lusitzringen bukott, akkor egy nem oda tervezett olajfolt tréfálta meg a Mestert. A kék és zöld foltokon, na meg a nem nyerési szérián kívül semmi baja Schumachernek, lehet azóta már motorozott is. Bels? híresztelések szerint nemsokára ismét a Pannónia-Ringen tesztel majd…

ugrás fel