EST. 2002

Sepang, 1. nap: a bukósisakból

8. Pedrosa (Honda), 2’03.620

„Olyan érzésem volt, mintha ezer éve motoroztam volna utoljára. Az alapokkal kezdtük, mivel én novemberben nem teszteltem a motort – rá kellett éreznem. A pálya teljesen más az új motorral, érezni lehet, hogy máshol vannak a fékezési pontok. A vas is másképp viselkedik, mint Jerezben, mivel hosszabbak az áttételek, így a kigyorsításkor fellép? er?hatások is teljesen másak: kevesebb az er? a 800-asban, mint a 990-eseben.”

Pedrosa idén Alpinestar cuccban húzza a gázt

10. Stoner (Ducati), 2’03.944

„Elégedett vagyok a mai nappal. Sokat fejl?dtünk Jerez óta, de az er?forrás karakterisztikájával még nem vagyok teljesen kibékülve, az abroncsok viszont nagyon bejönnek: az els? szinte tökéletes, a hátsó is jó, de arra még ráfér egy kis fejlesztés. A legjobb körömet versenyszimuláció alatt teljesítettem, ez jó jel. Az egész csapat kiválóan végzi a munkáját, máris úgy érzem, hogy a család teljes érték? tagja vagyok”.

13. Roberts (KRV), 2’04.088

„Rengeteget dolgoztunk a mai nap, els?sorban technikailag. Három különböz? leng?kart is kipróbáltunk, valamint két er?átviteli rendszert, szóval a tervezett munka oroszlánrészét elvégeztük. A hátralév? napokban az új er?forrással foglalkozunk. Reggel minden rendben volt, jöttek a 2:04-es körök, de a kanyarokban még mindig nem vagyunk elég gyorsak.”

Robertsnak a sisak dizájnja lett új

16. Melandri (Honda), 2’04.270

„A futóm?re és a vázra koncentráltunk a mai nap, hogy megalapozzunk egy üt?képes alapbeállítást, holnap már a gumikra helyezzük a hangsúlyt. A legfontosabb, hogy összeszokjunk az új abroncs-gyártóval, a vázat még Phillip Island-en is tudjuk finomítani. A novemberi és decemberi m?tétem után egész jól érzem magam, kb. 70%-os a fizikai állapotom.”

18. Elias (Honda), 2’04.710

„Els?re nem rossz. A két hónap szünet után már épp itt volt az ideje egy kis motorozásnak. 70 kört mentem, ami nem kevés. Kevés módosítást hajtottunk ma végre,a helyes alapbeállítás megtalálásával foglalkoztunk, holnap a vázat és a fut?m?vet, valamint a gumikat teszteljük”

Gresiniék még nem találták meg a közös hangot a Bridgestone-okkal

19. Jacque (Kawasaki) 2’04.718

„Örülök, hogy ilyen jól megy a csapat szekere. Már az els? körök után nyilvánvaló volt, hogy a mérnökök remek munkát végeztek a motoron az els? tesztek óta. Ma az volt a feladatunk, hogy megtaláljuk a megfelel? alapbeállításokat, amit sikeresen végre is hajtottunk, így a tervezett ütemben haladhat a tesztmunka. Könnyen alkalmazkodtam az új szerel?imhez, jól tudtunk együtt dolgozni.

ugrás fel