EST. 2002

Sepang, 2. nap: a bukósisakból

9. Daniel Pedrosa (Repsol Honda) – 2:03,098

„Van ami működik, és olyan is van ami még nem. Rengeteget dolgoztunk, hogy jobbá, gyorsabbá varázsoljuk a motort. Az egyik balos kanyarban megyúsztam, de ez mindenkivel előfordul. Holnap a Michelin abroncsokat teszteljük.”

10. Casey Stoner (Ducati MotoGP) – 2:03,190

„Jól indult a nap, már az elején gyors tudtam lenni, de dél magasságában begörcsölt a karom, ezért nem is folytattam a munkát – nem akartam, hogy még nagyobb legyen a baj. Ilyen problémám ezelőtt még nem volt. Remélem minél hamarabb újra munkába állhatok.”

11. Marco Melandri (Honda Gresini) – 2:03,253

„Fárasztó nap volt. A hőség szinte elviselhetetlen, mi pedig dolgoztunk megállás nélkül. A délelőtti periódus a szenvedés jegyében telt, délutánra azonban megtaláltuk a megoldást. Több beállítást is kipróbáltunk, teszteltük a gumikat, majd a váz geomátriájában mélyedtünk el. A kuplunggal már semmi gond nem adódott, a fejlődés kézzel fogható tehát.”

12. Shinya Nakano (Konica Minolta Honda) – 2:03,633

„Az első abroncs tesztelése volt ma a terítéken. Sajnos még nem éreztem rá az elejére, a patogással küzdöttem egész nap. A kanyarokban instabil volt a motor, nem tudtam tartani a sebességet, ezzel együtt jó irányban halad a munka. Jerezhez képest jobb már a motor, de még rengeteget kell tanulnom a Hondáról. Sokan küzdenek a 800-as motor méreteivel, én köszönöm szépen jól elbodogulok vele.”

15. Kenny Roberts Jr. (Team Roberts) – 2:03,800

„Az új váznak köszönhetően már a nap elején 2:03-akat tudtam menni: a kanyarban stabilabb a kicsike. Ezen kívül még a gumikra is nagy hangsúlyt fektettünk, a nap végére már jutott időnk az új paucsokra is. Kicsit korábban fejzetük be a mai munkát, ennek az az oka, hogy tegnap éjjel kettőig nem mentünk haza.”

17. Toni Elias (Honda Gresini) – 2:04,124

„Csak a gumikkal foglalkoztam, a beállításokat és a vázgeometriát érintetlenül hagytuk. Holnap még a Brigestone-é a terep, Auszráliában pedig újra a motoron lesz a hangsúly.”

ugrás fel