EST. 2002

Sherco 2006

2T Trial modellek / 3.2 4t Modell:

Új váz: Teljesen áttervezve. A váz alapanyaga Króm-Molibdén acél, keresztmetszete az eddigi négyzetes helyett háromszög?, mely jóval merevebb könnyebb és kisebb helyet foglal el.

Új üzemanyagtank: kisebb lett, alacsonyabbra került a súlypont és az új vázhoz igazítottuk.

Új légsz?r?ház: a jobb leveg?ellátást és az új vázat vettük figyelembe tervezésekor

Új hátsó sárvéd?: átterveztük, hogy harmonizáljon az új vázzal és tankkal

Új els? villa: Teljesen áttervezett PAIOLI villa, a becsúszó szárak spéci TiAlNi fekete bevonatot kaptak, hogy növeljük élettartalmukat és siklási tulajdonságukat. Mind a rugó el?feszítése mind pedig a csillapítási tulajdonságok finoman állíthatóak.

Új hátsó rugóstag: a motorokat egy utolsó fejlesztés? Ollé rugóstaggal szereljük. Az el?feszítés itt is állítható.

Új taposók: mostantól kovácsolt alumínium taposókat alkalmazunk a kisebb súly érdekében

Új kerekek: alumíniumból készülnek és új fekete kopásálló bevonatot kaptak

Új matricázás: ezzel tettük egyedivé és könnyen felismerhet?vé a 2006-os modell sorozatot.

Súly: Minden motorunknál (2 és 4 ütem egyaránt) 2Kg súlymegtakarítást értünk el.

2T Modellek:

Új hengertalp : átterveztük a precízebb gázreakció érdekében

Új gyújtásfedél : átterveztük, hogy még több hely maradjon a csizmádnak a blokk mellett

3.2 4t Model:

minden alkatrészt módosítottunk a nagyobb teljesítmény és megbízhatóság érdekében

Új gyújtáselektronikát kapott

Új vázat és burkolatokat kapott, mely most már megegyezik a kétütem? gépekével

M?szaki adatok
Sherco 2.9 2006

Engine

2 stroke Sherco proprietary technology

Capacity

272 cc

Bore x Stroke

76 x 60 mm

Cylinder lubrication

Unleaded gasoline and 2 % oil pre-mix. Nikasil coated cylinder treatment

Cooling system

Closed water circuit with constant water circulation. Electronic thermostatically controlled fan.

Start

Geared system with foldable pedal

Carburettor

Dellorto PHBL 26

Exhaust

Steel pipe with single aluminium muffler integrated in the body

Transmission

5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent no-gear insertion.
Gears in primary drive, secondary drive with chain

Clutch

Hydraulic, multidisc in oil bath

Ignition

Leonelli progressive electronic ignition and balanced magnetic flywheel

Skid Plate

Made of stamped Ergal

Chasis

Deltabox type made in Chrome-molybdenum. Flat black painted

Petrol tank

Made in nylon. Capacity 2,5 l.

Brakes

Hydraulic AJP, floating 185 mm Ø in front and 145 mm Ø in rear

Front suspension

Hydraulic telescopic fork Paioli 38 Ø. Travel 170 mm, fully adjustable hydraulic and spring.
Special low friction tubes with black coated.

Rear suspension

Progressive link system with single Ollé absorber. Travel: 175mm

Front Wheel

Morad 21′ aluminium rim and aluminium hub, steel spokes.
Michelin tube-type tyre. Black anonized.

Rear Wheel

Morad 18′ Aluminium rim, hub with secondary transmission chain wheel, steel spokes.
Michelin tubeless tyre. Black anonized.

Weight

69,5 kg.

Wheelbase

1,332 mm

Ground clearance

305 mm

Seat height

625 mm

M?szaki adatok
Sherco 3.2 4T 2006

Engine

4 stroke SOHC, 4 valve Sherco proprietary technology

Capacity

317 cc

Bore x Stroke

82 x 60 mm

Cylinder lubrication

Wet sump pressure lubrication

Cooling system

Closed water circuit with constant water circulation. Electronic thermostatically controlled fan.

Start

Geared system with foldable pedal

Carburettor

Dellorto VHST 28 mm

Exhaust

Steel pipe with single aluminium muffler integrated in the body

Transmission

5 speed sequential gearbox with security selector system to prevent no-gear insertion.
Gears in primary drive, secondary drive with chain

Clutch

Hydraulic, multidisc in oil bath

Ignition

Leonelli digital programmable ignition and balanced magnetic flywheel

Skid Plate

Made of stamped Ergal

Chasis

Deltabox type made in Chrome-molybdenum. Chromed finish

Petrol tank

Made in nylon. Capacity 2,8 l.

Brakes

Hydraulic AJP, floating 185 mm Ø in front and 145 mm Ø in rear

Front suspension

Hydraulic telescopic fork Paioli 38 Ø. Travel 170 mm, fully adjustable hydraulic and spring.
Special low friction tubes with black coated.

Rear suspension

Progressive link system with single Ollé absorber. Travel: 175mm

Front Wheel

Morad 21′ aluminium rim and aluminium hub, steel spokes.
Michelin tube-type tyre. Black anonized.

Rear Wheel

Morad 18′ Aluminium rim, hub with secondary transmission chain wheel, steel spokes.
Michelin tubeless tyre. Black anonized.

Weight

73 kg.

Wheelbase

1,332 mm

Ground clearance

305 mm

Seat height

625 mm

ugrás fel