EST. 2002

Street Triple Hellfire: tudnak a svábok is, ha akarnak

Rendszerint rá sem hederítünk a német, avagy németes stílust képvisel? átépítésekre, egyetlen egyszer? oknál fogva: általában ízléstelenre sikerülnek szegények. Gondolkoztunk már sokat ennek miértjén, a megoldás pedig valószín?leg a germánok hozzáállásban keresend?. Tökéletest akarnak, de mindig túlzásokba esnek. Persze kivétel mindig van…

…mint például ez az ?rjít?en stílusos flat tracker Triumph Street Triple R – szalut mindenkinek, aki részt vett a megálmodás és a kivitelezés folyamatában, volt értelme törni a buksikat, hiszen a végeredmény önmagáért beszél.

Motorcorner Hellfire – Street Triple R, stílusosan.

A legszebb a Hellfire nevet kapott Streetben éppen egyszer?sége. A Motorcorner motoros bolt fejlesztette ki és gyártja az els? és oldalsó rendszámtáblákat és a komplett farokidomot, melyek „szokatlanul normálisra” sikerültek, német mércével pedig egyenesen gyönyör?ek, mi több, min?ségre (már mennyire ezt ránézésre meg lehet állapítani) és kidolgozásra mintha csak a gyári kiegészít?k katalógusából rendelték volna ?ket.

A projektoros lámpákat két ál-légbeöml? féleségbe süllyesztették be és hozták el?re az alsó villahíd mellé, a h?t?takarót azonban méretét tekintve véleményünk szerint kicsit túlzásba vitték: a gyári m?anyag meghagyásával jobban járt volna mindenki. Vagy ha már ekkorára sikerült, talán egy kis fényezéssel menthet? lett volna a dolog.

Szokatlanul csinos lett a farokidom és az azt kiegészít? rajtszámtáblák, de a gigant-h?t?takarót lehagyhatták volna.

De a kicsit túlméretes h?t?takaró legyen a legnagyobb baj, és szerencsére van még egyéb szépség, ami eltereli róla a tekintetünket, mint a küll?s kerekek, például. Modern utcai motoron túl ritkán látni a klasszikus krómküll?ket már, csak az efféle flat trackereken szoktak felbukkanni, örülhetünk is, hogy ez az átépítési stílusirányzat ennyire felkapott lett az elmúlt néhány évben.

Külön említést és figyelmet érdemel továbbá a Hellfire aprócska, a kormánykiemel? tetejére biggyesztett multi funkciós m?szerfal is: nem láttunk még ilyet más vason, pedig de jó lett volna. Az arany-fehér fényezés, a széles fekete alukormány és az összkép alá rendelt es?gumik teszik fel a Hellfire I-jére a pontot. Imádjuk.

Íme a múzsa: a Motorcorner tavalyi, szintén Hellfire névre keresztelt Bonneville-ja adta az ihletet a Street R-hez.

A Streeten látható BOS kipufogórendszer egyébként szintén a Motorcorner fejlesztése (rajta sajnos pont felfedezhet? a németes „nemtetszik” stílus, ami minket illet), de hamarosan – a m?anyagokhoz hasonlóan – kereskedelmi forgalomba kerül ez is.

ugrás fel