EST. 2002

Suzuki GSX650F teszt a Minden Motorban

Bandita sportruhában – A tavaly Rómában bemutatott Suzuki GSX650F-et az összes szakért? kellemes meglepetésként fogadta. A sportos rokonait idéz? nagy idommal burkolt „szpojleres Bandit” könnyen kezelhet?, játékos és sokoldalú. Számos vev? fejét elcsavarhatja, kezdve a fiatalokkal…

A Suzuki-keresked?k egész Európában dörzsölhetik a tenyerüket, amikor a GSX650F 2008-as eladási darabszámait tervezik. Az öreged? – és túlságosan környezetszennyez? – GSXF600-at és 750-et leváltó típusnak mindene megvan a sikerhez: szimpatikus küls?, érdekes m?szaki jellemz?k és technikai megoldások, valamint vonzó, 1.848.000 forintos
ár. Borítékolható a népszer?sége a fiatal friss jogosítványosok körében, akik csinos, sokoldalú és olcsó gépet keresnek. Úgy t?nik, néhányan már felismerték a benne rejl? lehet?ségeket. „A párizsi kiállítás óta keresked?ink körében nagyon keresett a modell” – mondják boldogan a Suzuki-képviselet vezet?i. Ez sokat elmond…

…A közúton inkább sokoldalúnak lehetne nevezni, de így is, alkalomadtán kimondottan szórakoztató. Amilyennek egy igazi sportos túramotornak lennie kell! Menetdinamikáján túl az új „kilométerfaló” nagyon kellemes (a kezel?szervek lágyak és jól kézre esnek), ösztönösen vezethet?, és az új egyrészes nyereg még kényelmes is…

…A pilóta kissé el?re d?l, kinyújtott kézzel enyhén a csuklójára támaszkodik, míg a Banditon kényelmesebb a testhelyzet. A GSX-F futóm?vén picivel több az állíthatóság, hiszen míg mindkett?nek lehet állítani a rugó-el?feszítésén el?l-hátul, addig a GSX-F hátulja teljesen állítható, míg a Banditon csak a rugót tudjuk el?feszíteni…


A teljes cikk a Minden Motor magazin
január- februári számában olvasható.

ugrás fel