Hirdetés
Kezdőoldal Teszt Suzuki GSX-R600

Suzuki GSX-R600

Hirdetés

Összegzés

Sokat javult a motor az el?z? modellhez képest, f?leg a beszerelt alkatrészek igényességén javítottak a mérnökök, ez jó irányba fogja befolyásolni az eladásokat. A motor erejével sem kell szégyenkezni, a vezethet?ség is javult, kicsit a túl puha ülés zavarta meg a képet, mert a pályán használva elkényelmesedik az ember. Persze utcai használat során megfizethetetlen élmény tud lenni, emiatt biztos nem kell pihen?t tartani. Ami nem tetszett, az a fék, a nagytesó után kifejezetten gyenge a m?ködése.

Ez egy utcai és pályamotorozásra is alkalmas motor, amivel könnyen meg lehet tanulni a gyors motorozást.

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

Suzuki GSX-R600 teszt Suzuki GSX-R600 test Suzuki GSX-R600

M?szaki adatok  
Motor típusa 4 ütem?, vízh?téses, DOHC, 4 hengeres
Furat x Löket 67,0 x 42,5 mm
Henger?rtartalom 599,4 köbcentiméter
S?rítési arány 12.5:1
Keverékképzés benzin befecskendezéses 38 mm-es szívótorok átmér?
Olajmennyiség 3,4 liter
Gyújtás Digitáls (tranzisztoros)
Indító rendszer elektromos
Kenés nedves olajtekn?
Er?átvitel 6 sebességes mechanikus
Primer áttétel 1.926
Végáttétel 2.812
Váz típusa Dupla alumínium Hídváz
Villaszög/Utánfutás 24 fok / 93 mm
Felfüggesztés elöl teleszkópos, tekercs-rugós, teljesen állítható rugó-el?feszítés és lengéscsillapítás (húzó-nyomó)
Felfüggesztés hátul központi rugóstag, hidraulikus lengéscsillapítók, tekercsrugók, teljesen állítható rugó-el?feszítés és lengéscsillapítás (húzó)
Kerékabroncs elöl 17M/C x MT3,5 colos, öntött alumínium-ötvözet
Kerékabroncs hátul 17M/C x MT5.5 colos, öntött alumínium-ötvözet
Fékek elöl 4 dugattyús féknyergek, 300 mm-es dupla tárcsával
Fékek hátul 2 dugattyús 220 mm-es tárcsával
Gumiabroncs elöl 120/70 ZR17
Gumiabroncs hátul 180/55 ZR17
Teljesítmény 126 LE / 13.000 fordulat/perc
Üzemanyagtartály 17 liter
Hosszúság 2075 mm
Szélesség 715 mm
Magasság 1145 mm
Tengelytáv 1390 mm
Szabad magasság 128 mm
Ülésmagasság 828 mm
Önsúly 161 kg