Hirdetés
Kezdőoldal Teszt Suzuki GSX-R750 K4

Suzuki GSX-R750 K4

Hirdetés

Fék: ennek a gixxernek is ez a gyengéje. Utcai használat során nem mutatkozik meg ez a gyengeség, de ahogy kimentem vele a pályára, 4-5 kör után a fékkar a gázmarkolaton koppant. Ez a jelenség el?fordult a 600-ason is, de az én 1000-esemen semmi jelét nem tapasztalom, hibátlanul m?ködik. Ebb?l arra következtetek, hogy egy fém fékcs? és egy olajcsere megoldja ezt a problémát. Egyébként, ha nincs túlmelegedve a fék, ezzel is simán lehet stoppie-zni, és nagyokat lassítani.

Suzuki GSX-R750 test

Összegzés: ez a motor már éppen elég er?s egy lendületes motorozáshoz, nekem az els? pillanattól kezdve tetszett. Az ár-érték viszony egy kicsit a nagytesó malmára hajtja a vizet, mert az még 300.000 Forinttal drágább, de jóval többet kap érte a halandó – legalábbis azt hiszi, aztán meg sír érte az egész család.

Suzuki GSX-R750 K4

Ennél er?sebb motort nem vennék utcai használatra soha, ez az, amit még a haladó motorosok talán ki tudnak használni. Ehhez viszont jó néhány ezer kilométert le kell motorozni.

Benk? Zsolt
benzso@motorinfo.hu

M?szaki adatok  
Motor típusa 4 ütemu, vízh?téses, DOHC, 4 hengeres
Furat x Löket 72,0 x 46,0 mm
Henger?rtartalom 749,1 ccm
S?rítési arány 12.3:1
Keverékképzés benzin befecskendezéses 42 mm-es szívótorok átmér?
Olajmennyiség 3,4 liter
Gyújtás Digitális (tranzisztoros)
Indító rendszer elektromos
Kenés nedves olajtekn?
Er?átvitel 6 sebességes mechanikus
Primer áttétel 1,857
Végáttétel 2,529
Váz típusa Dupla alumínium bölcs?váz
Villaszög/Utánfutás 24 fok / 93 mm
Felfüggesztés elöl teleszkópos, tekercs-rugós, teljesen állítható rugó-el?feszítésés lengéscsillapítás (húzó-nyomó)
Felfüggesztés hátul központi rugóstag, hidraulikus lengéscsillapítók, tekercsrugók, teljesen állítható rugó-el?feszítés és lengéscsillapítás (húzó)
Kerékabroncs elöl 17M/C x MT3,5 colos, öntött alumínium-ötvözet
Kerékabroncs hátul 17M/C x MT5.5 colos, öntött alumínium-ötvözet
Fékek elöl 4 dugattyús féknyergek, 300 mm-es dupla tárcsával
Fékek hátul 2 dugattyús 220 mm-es tárcsával
Gumiabroncs elöl 120/70 ZR17
Gumiabroncs hátul 180/55 ZR17
Teljesítmény 156 LE / 12.800 fordulat/perc
Üzemanyagtartály 17 liter
Hosszúság 2075 mm
Szélesség 715 mm
Magasság 1145 mm
Tengelytáv 1395 mm
Szabad magasság 128 mm
Ülésmagasság 825 mm
Önsúly 163 Kg