EST. 2002

Talmácsi Gábor megdöntötte a jerezi pályacsúcsot!

A 3. nap eseményei

A harmadik tesztnapon megd?lt az eddigi pályacsúcs a jerezi aszfalton. Alapjába véve a mai nap is hasonlóan zajlott, mint tegnap: a „régi” RSW motorral körözött Gábor, számos „új” 2007-es fejlesztés? alkatrésszel és igyekeztek minél jobban hozzá, vezetési stílusához állítani a gépet. Sikerült. Olyannyira, hogy Talmácsi Gábor 1.46.844-es idejével túlszárnyalta Pasinit, aki az idei szezonban állította fel az új pályacsúcsot. Talma csapattársa, Faubel is javult, az ? ideje: 1.47.080.

Talma nyilatkozata:

„Határtalanul boldog vagyok. Ilyen remek, eredményes, tökéletes teszten még soha életemben nem vettem részt. Csak jókat tudok mondani: a csapat fantasztikus, mindenki nagyon kedves, mosolyognak, és mindenki úgy dolgozik, hogy az leny?göz?. A motor tökéletes és még mindig vannak tartalékai az Apriliának és folyamatosan fejlesztenek. A három nap alatt végig koncentrálni tudtam, ami nagyon fontos volt. Nem követtem el vezetési hibát, nem estem el. Rengeteg dolgot kipróbáltunk új alkatrészeket, gumikat, különböz? beállításokat. Ha így megy minden tovább, mint most az els? teszten, akkor olyan évem/évünk lehet, ami siker nekem és az egész országnak.”

A 2. nap eseményei

Fantasztikus ütemben halad Talmácsi Gábor els? tesztje új csapatával. Az els? napi eredményeket tovább fokozta mind tapasztalás terén, mind eredményesség terén. Bár a második tesztnap délel?ttjén az id?járás miatt egyetlen versenyz? sem gurult ki a pályára, nem telt eredménytelenül az id? a boxban sem. Délután viszont kisütött a nap, felszállt a s?r? köd és megkezd?dhetett az érdemi munka. Az el?z? naphoz képest néhány új, 2007-es fejlesztés? alkatrész is belekerült Talma motorjába, ami a köridején is egyb?l meglátszódott. 1.47.0-s id?t futott, ami mindössze 1 tizedmásodperccel marad el Mattia Pasini által felállított pályacsúcstól és 1 mp-cel volt gyorsabb csapattársánál, Faubelnél is, aki mögötte a második helyen zárta a napot.

Talma nyilatkozata:

„Iszonyatosan boldog vagyok. Nem számítottam arra, hogy már rögtön az elején ennyire jó lesz minden. A csapat kiváló munkát végez és a gyári mérnökök is mindenben támogatnak. Úgy futottam a pályacsúcshoz közeli id?t, hogy a pálya els? és a második szektorában érzésem szerint még mindig lehetne javítani. Egyre jobban érzem a motort és szépen haladunk el?re.”

Az 1. nap eseményei

Nagyon jól és eredményes indult Talmácsi Gábor els? tesztnapja új csapatával, mely az ismerkedés jegyében telt. 11.45 órakort gurult ki el?ször a boxból, és 17.00 óráig összesen 46 kört teljesített. Jelenleg Mattia Pasini motorjával száguld, mert az ? RSA-ja (amivel a Bautista versenyzett a két utolsó futamon) még nem készült el. Csapattársai közül Faubel is tesztel, ? már az új fejlesztés? Apriliával, Gadea viszont nincs ott.

Az els? nap eredményei alapján a 125-sök között a legjobb id?t (1.48.015) Talma szerezte meg, pedig nem is erre koncentráltak, hanem arra, hogy minél jobban beállítsák a gépet Talma vezetési stílusához és kitapasztalják, hogy egyes változtatások mennyire érzékelhet?ek, mire hogyan reagál a motor. A csapat nagyon profi, mindenki teszi a dolgát a legnagyobb összhangban. 5 állandó szerel? dolgozik a magyar motorossal, valamint két specialista is rendelkezésükre áll egyenesen az aprilia gyártól (váz és motorblokk mérnök)

Talma elmondta, hogy nagyon jól kezelhet? a motor, stabil a kanyarokban, de még szüksége van egy kis id?re, hogy összeszokjon apriliájával. Elöl pl. dupla féktárcsás, nem úgy, mint a Honda és ez szokatlan számára, de azt mondja nem lesz gond.

Faster Management

ugrás fel