EST. 2002

Talmáék balszerencsésen kezdtek Dubaiban

Szöveg és Kép: Faster Management

Tegnap pontban 14.00 órakor – magyar id? szerint 11.00 órakor – elstartolt a 24 órás Dubai verseny. A Bovi Motorsport Team 1 csapatából Barta Attila kezdte a sort. 11 kör megtétele után azonban valaki hátulról belement és megsérült a Silver Sting, így kénytelen volt kiállni a boxba, hogy kicseréljék a törött alkatrészeket (karosszériatartók, kipufogó, stb.) A kényszer kiállás 58 percet vett igénybe, ami jelent?s hátrányt okozott a csapatnak. A kintlét alatt megtörtént az els? pilótaváltás is, és már Talmácsi Gábor ment vissza a pályára. Rögtön kezdésnek egy fantasztikus kört sikerült teljesítenie (2:16.9), de sajnos a 8. kör után elkezdett csúszkálni az autó.

Kiderült, hogy az egyik technikus elszámolta a gumicserét, és amikor Talma kiállt a boxba teljesen el voltak kopva a kerekek. Ezt a balszerencsét követ?en kétszer is baleset történt a pályán, ami lelassította a mez?nyt. (Ennél a versenynél nincs safety car, a szabály az, hogy baleset esetén 60 km/h-ra kell lassulniuk a versenyz?knek, és mindaddig tartaniuk kell ezt a tempót, míg egy zöld zászlóval újra el nem engedik a mez?nyt) Jelenleg a Bovi Motorsport Team 1. a 57. a 2. csapat az 53. helyen áll.

Talmácsi Gábor nyilatkozata:

‘Nagyon jó érzés volt újra igazi versenyben lenni. Sajnálom, hogy rögtön az elején baleset történt a csapattársammal, de ez benne van a pakliban. Örülök, hogy még gyorsabb tudtam lenni a korábbi id?imhez képest, de sajnos a gumicsere elszámolása miatt a tervezettnél korábban ki kellett állnom. Nem könny? feladat egy olyan pályán vezetni és gyorsnak lenni, ahol egyszerre közel 100 autó van, de élvezem a dolgot. Nagyon várom az éjszakai részt, mert véleményem szerint a verseny ezen szakaszán sok múlhat. Az otthoni id? szerint kb. 20.30 óra körül kezdem majd a vezetést sötétben.’

ugrás fel