EST. 2002

Toyota i-swing koncepció

A Toyota i-swing els? hivatalos fényképeinek láttán az emberben kett?s érzések kavarognak.

Lustábbik fele, amely még a lakásban is kerekeken közlekedne a legszívesebben, egész egyszer?en elámul az innovatív távolságáthidaló eszközön. A többé-kevésbé egészséges életmódot vágyó, úgymond sportos oldala meg ellenkezik, persze.

Azt, hogy az ötlet érdekes, kár vitatni. Az.

És ki tudja, mit koz a jöv?, lehetséges, hogy valóban alkalmaz majd az emberiség nagy számban az i-swinghez hasonló járm?veket. Ergonómikusak, kényelmesek, és legalább olyan hasznosak, mint mondjuk egy bicikli – a Toyota prototípusa teljesen emberlépték?.

A vezetési teshelyzet függ?leges, az ülés magassága egyénileg változtatható. A járm?nek három kereke van, egy el?l és kett? hátul, bár igaz, az ‘el?l’ és a ‘hátul’ szavak kevés jelent?séggel bírnak e tanulmány esetében.

Kanyarodási szándék esetében az embernek hasonlóképpen kell bedöntenie testét, mint ahogyan azt a síel?k teszik.

ugrás fel