EST. 2002

TrailRider X-Over: Avon BMW F800S

A TrailRider X-Over névre hallgató motor két úriember, a francia Charles-Henrick Gaurier, a franciaországi Avon munkatársa, és Thierry Marie aluöntvény specialista alkotása. ?k ketten olyan motort építettek, amit lehetetlen lenne beskatulyázni: café racer és bobber között, egy kevés steampunkkal f?szerezve. Mérnöki mestermunka, amin látványosan feszül az Avon legfejlettebb, minden más motorguminál több szilikátot tartalmazó új TrailRide gumija.

Az eredeti BMW F800S-b?l kevés maradt meg. A blokk, a kerekek és a leng?villa eredeti, de ezen kívül minden más új.

A leglátványosabb részlet a teljesen egyedi els? futóm?. A klasszikus ötletek legjobbjai egyesülnek benne, a végeredmény pedig egy olyan futóm? rendszer, amely egy szimpla, a váznyakban elrejtett rugóstaggal választja külön a kormányzást és lengéscsillapítást. Minden eleme alumínium öntvény, ahogyan az egyedi váz, tank, üléstakaró, sárvéd?k és a kilométeróra háza is. Az airbox beöml? nyílásokat is újratervezték, az els? lámpa egyedi LED egység.

Thierry összesen több mint 800 munkaórát fektetett az elkészítésébe. Meglátszik. Az alumínium részek többnyire nem kaptak fényezést, hogy láthatóak legyenek a kézi készítés részletei. Egyedül a légbeöml? nyílás el?tti rács lett piros, fehér és kék a brit zászló formájában, és a kerekek és a váz t?nik ki British Airways kékjével.

A TrailRider X-Over kevesebb, mint 155 kg, a fékpadon 85 lóer?t és 86 Nm-t mértek. Az új TrailRider guminak lesz dolga, hogy az úton tartsa.

Fotó: www.bikeexif.com

ugrás fel