EST. 2002

Triumph Thunderbird Sport 900

Az úton

Hogy a T-Bird Sport-ot kipróbáljuk, választásunk a városra, és a várost övez?
területekre esett. Miért? A válasz egyszer?: ez a motor nem a versenypályára
való, sem pedig azoknak, akik hosszú utazást terveznek, feleségestül, csomagostul.
Sokak számára valószínüleg sikkes alternatívaként szerepel majd a nagy robogók
helyett, eszköz lesz, mellyel ki lehet majd ugrani a zöld jelszésre a várakozó
sorból, egy minden figyelmet magára vonó, exkluzív járgánnyal.

Gyakorlatban egészen jól viselkedett a Triumph a városi forgalomban: a stoplámpánál
jól indul, a legtöbbet 4000 és 6000 fordulat között lehet kihozni a háromhengeres
brit motorból. Hétezer fölé is emelhet? a fordulatszám, de felesleges. Az er?eloszlást
mintha pont a kanyarból való kijövetelhez állították volna be, persze, hogy
nem autópályán való száguldásra. A T-Birdöt meglehet?sen vékony gumikkal szerelték
fel, ennek ellenére nem rossz a tapadása, legalábbis addig, amíg nem direkt
pörgetjük ki a kerekeket – melyet mi nedves aszfaltin próbáltunk meg, borzongva.

Az útonmaradást a nagyon hatásos motorfék is segíti, mely már alacsony fordulatszámon
is jelentkezik. A felfüggesztések elég keményre lettek állítva, f?leg a hátsó,
ezt a részletet az ülés keménysége még jobban kiemelte. Jobb lesz figyelni a
kátyúkra és padkákra. Az els? futóm? masszív, kanyarban is nagy biztonságérzetet
ad, még ha a motort bedöntve tartásához elég nagy er? is kell.

Triumph Thunderbird Sport 900 a Motorinfonál
www.motonline.com

ugrás fel