EST. 2002

Triumph Tiger 800: már megint

Kevesebb, mint két hét, és itt a milánói szakkiállítás megnyitójának az ideje, ahol a világ motorosai egyszerre lélegezhetnek majd fel: hál’ isten, itt a Triumph Tiger 800! A gerillamarketing jelleg? beetet? hadjárat már oly rég óta tart, és általuk már úgyis majdnem mindent tudhatunk a motorokról, most már ideje lenne pontot tenni a történet végére, és végre hivatalosan is leleplezni a BMW F800GS-ének két új, és legf?bb riválisát!

A minap a körforgásba maga a Triumph által bedobott hivatalos, teljes alakos kép, amit a hellforleather magazin terített szét a világhálón, igazából semmi újat nem árul el. A fejidomot, a lámpát, szóval a motor komplett elejét már ismertük a Triumph LIVE! rendezvényen készült lesifotókról, de a hátulja is ismer?s már az els? két hivatalos videó valamelyikéb?l, (aki lemaradt volna róluk, használja bátran keres?motorunkat, vagy kattintson a www.triumphadventure.com oldalra), ahogy a vázat, a leng?kart, meg úgy nagyjából mindenét láthattunk már a Triumph Tiger 800-aknak.

A fenti hivatalos képen a terepre szánt változat, a 800XC a f?szerepl?, ezt bütykös gumija, küll?s kerekei, 21 collos(nak kinéz?) els? kereke, és a soros háromhengeres blokk alját véd? lemez árulja el. A motorok tömege, mint kiderült, valahol a 200 kilogrammos határ közelében lesz, és mivel a blokk a Daytona 675 és a Street Triple er?forrásának lökethosszabbított változata lesz, a teljesítményt 100 lóer? körülire, a nyomatékot pedig valahová a 80 Nm-es érték közelébe várhatjuk, tehát mind súly, mind er? tekintetében a BMW F800GS-t l?tték be Hinckley-ben.

ugrás fel