Hirdetés
Kezdőoldal Magazin Úgy t?nik, elkészült az új Triumph Street Triple 800

Úgy t?nik, elkészült az új Triumph Street Triple 800

Hirdetés

Végre normális képeken láthatjuk, hogy fog kinézni az új, 800-as Triumph Street Triple. A fotókat Spanyolországban l?tték, a Triumph tesztközpont közelében.

A Triumph korábban elküldött egy kérd?ívet a korábbi Street Triple tulajdonosoknak, amiben arról faggatta ?ket, szerintünk milyen lenne egy új, még jobb verzió a kedvelt gülüszem? motorból. A válaszokat elég nagy arányban építették bele az új, immáron 800-as verzióba, az eredmény pedig elég ígéretes, akkor is, ha a képen valószín?leg nem az alap, hanem az RS verzió látható.

Triumph Street Triple 800 2017

Amire a vásárlói kérd?ívek alapján számíthatunk:

– A henger?rtartalom 675 köbcentir?l 800-ra n?.

– Négyféle változatban várható. Az alapmodell 110 lóer?s, nem állítható Kayaba futóm?vel. Az R változat 115 lóer? állítható Showával és radiális Nissin fékekkel. Az RT 125 lóer?t tud, és túrázáshoz való extrákkal lesz felszerelve. Az RS a csúcs, 125 lóer?, Öhlins-szel és Brembóval. Elképzelhet?, hogy az RT változat is Brembo fékeket kap és ez látható a képen is, ez magyarázat lenne az utaskapaszkodóra.

– Háromféle üzemmód, ötféle az RS-hez, utóbbiból egy a pályára szánt beállítás.

– Elképzelhet?, hogy az RT félidomos, sporttúrás küls?vel is választható lesz.

– Színes TFT m?szerfal.

– A képen látható szélvéd? plexi eléggé hasonlít a 2016-os, nagyobb testvér Speed Triple plexijéhez, benne a légbeöml? nyílással. A jelenlegi modellnél csak az RX-hez jár hasonló.

– Az els? lámpák is a Speed Triple-r?l származnak látszólag, leheletnyit kevésbé szögletesek a jelenleginél. Más kisebb részletek is a Speed Triple-t idézik, például az alumínium véd?elemek a h?t? két oldalán.

– A hátsó leng?kar új és merevebb benyomást kelt.

– A henger?rtartalom növekedését valószín?leg az Euro4 szabványnak köszönhetjük, ami csökkentette volna a 675 köbcentib?l kisajtolható teljesítményt. A nagyobb kapacitás kompenzálja az er?t.

A kipufogóra nem tudunk mit mondani, remélhet?leg nem ezt tekinti a Triumph végleges megoldásnak. Egyébként úgy t?nik, rendben lesz.

A bemutatóra ?sszel számítunk, és úgy sejtjük, 2017-ben már a szalonokban fogjuk látni.

Fotó: visordown.com