EST. 2002

Még sincs vége: új tulajdonos folytatja a Horex gyártását

Sajnálattal számoltunk be róla, hogy ötven év szünet majd alig négy évnyi m?ködés után tavaly szeptemberben ismét vége lett a német Horexnek. Az 1218 köbcentis, 15 fokos hathengeres blokkal szerelt motor nem volt mindennapi, ráadásul a kisszériás modelleket igen drágán mérték, ami rövid úton cs?dhöz vezetett.

Horex VR6 Classic

Horex VR6 Classic

A történetnek úgy látszik, mégsem itt van vége. Belépett a képbe a 3C Carbon Group, megvásárolta a Horexet, és a gyártás újraindítását tervezi. Hogy mennyire elkötelezettek a motorok iránt, azt jól mutatja, hogy a karbon alkatrészeket gyártó cég csapata 2014-ben szabadkártyásként indult a Superbike Világbajnokság néhány futamán Max Neukirchnerrel, Lorenzo Lanzival és Xavi Flores-szal a fedélzetén.

A Horex VR6 Classic és f?leg a Cafe Racer 33 Ltd. modelljei üde színfoltot jelentettek a motorpalettán, így ha a 3C Carbonnak valóban sikerül a cég alapvet? technológiai és szervezeti átalakításával nyereségessé tennie a vállalkozást, azt üdvözölni fogjuk!

ugrás fel