EST. 2002

Új alapokon a Kawasaki idehaza

Augusztus utolsó péntekén a már hagyományosnak nevezhet? össz-kawasakis összejövetelre, a zöldek éves nagytalálkozójára ismét szép számmal látogattak ki a márka h?séges drukkerei és szimpatizánsai, a Lime Party rendben és jókedvben lezajlott.

Több mint félezer motoros jött el, hogy haverkodjon egyet a hasonsz?r?vel, a kapunyitás után a regisztrációs sátornál kígyózó sorok láttán elmondhatjuk, a kawasakisoknak továbbra is nagyon kell a Lime Party, szeretik. A pályamotorozás az Akashiban készült motorral, b?rben érkez?knek ingyenes volt, mindenki kipróbálhatta magát a világhír? mogyoródi ringen.


Mindenki sorra kerül: ha kawás vagy és kihagytad a Lime Party-t, nem csak a pályamotorozásról, de egy kellemes, baráti buliról is lemaradtál

A színfalak mögött eközben sajtótájékoztató zajlott, igen fontos bejelentenivalóval: a Kawasaki termékek magyarországi vezérképviseletének jogát július vége óta az eddigi DMC Kft. helyett immár a székesfehérvári illet?ség? Ivanics Motor Kft. látja el.

A Kawasaki Europe értékesítési vezet?je, Huibert de Leede úr roppant szimpatikus módon, tiszteletteljesen megköszönte az eddigi import?r munkáját, majd a jöv?vel kapcsolatban elmondta, az új kezekbe került import?ri jog mindenkinek a javára válik majd, els?dleges feladatuk rövidtávon a viszonteladói hálózat tovább építése és megszilárdítása, illetve a partnerekkel, vev?kkel való kommunikáció színesítése.


A halálgömb és a stuntrider show legalább akkora sikert aratott, mint a finom babgulyás

Országszerte tíz Kawasaki márkakereskedést terveznek (a kawasaki.hu-n egyel?re nem elérhet? a lista – a partnereket jelenleg véglegesítik), a jöv? évre pedig 150 darab motorkerékpár értékesítését t?zték ki célul. Egy kereskedés egy évére lebontva ez havi 1,25 darab Kawasaki eladását jelenti – akinek ez a szám netán megdöbbent?en alacsony lenne, az bizonyára még mindig nincs tisztában azzal, milyen helyzetben van a motorkerékpár-ipar jelenleg, f?leg Magyarországon: siralmasban.

A járm?értékesítésben évtizedes tapasztalattal bíró Ivanics Motor Kft. részér?l ugyanakkor minden feltétel adott, hogy hatékonyan és sikerrel végezhessék a munkát.


Mi is jellemzi legjobban azt a motorost, aki egy fémgömb belsejében motorozik? Nem normális! De legalább roppant látványos

Eközben a kawások láthatóan kit?n?en mulattak. A Hungaroring paddockja megtelt (nem csak zöld) motorokkal, a babgulyás jóíz?en fogyott, a Kawasaki termékek rögtönzött outletjében mindig volt aki turkált, a kiállított 2011-es Kawasakik fényképez?dtek, a pályán kívüli szórakoztatásról pedig a márka szponzorálj stuntridere, Végh Tomi gondoskodott. Apropó, a kormányon guggolva (!) körbe egykerék, az milyen már? Le el?tted az összes kalappal, Tomi!

A stunt aréna mellett felállított halálgömböt sajnos nem állt módunkban akcióban is látni, de a Lime Party-kra mindig is jellemz? laza, baráti, mosolygós hangulat ránk is átragadt. Jöv?re ugyanitt, kedves kawások!


‘Let the good times roll!’

A fotókat köszönjük szépen a hegylakok.hu-nak, saját, szabot?r kártyaolvasónkat pedig ezennel rituálisan kivégeztük. Az [mi] saját Lime Party-galériájáért nézzetek vissza hamarosan!

ugrás fel